شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#هزار تومان

بهنام محمودی: حقوق روزانه ۱۵۰ هزار تومان در شان مربی ایرانی نیست/ ایرادات قانونی در ثبت قراردادها باید برطرف شود

بهنام محمودی: حقوق روزانه 150 هزار تومان در شان مربی ایرانی نیست/ ایرادات قانونی در ثبت قراردادها باید برطرف شود

بهنام محمودی گفت: حقوق روزانه 150 هزار تومان در شان مربی ایرانی نیست در حالی که به مربیان خارجی میلیاردی حقوق می‌دهیم.

بهنام محمودی، پیشکسوت والیبال، درباره قرار گرفتن تیم ملی ایران جزو هشت تیم برتر رقابت‌های لیگ ملت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: به تیم‌ ملی خسته نباشید و تبریک می‌گویم. عملکرد ما در هفته دوم و سوم لیگ‌ملت‌ها نشان داد که والیبال ایران از ظرفیت بالایی برخوردار است. این بازیکن‌های جوان و کادر کامل ایرانی نیازمند حمایت هستند. به اعتقاد من خانواده والیبال باید یکدل و همراه کنار تیم‌ ملی باشند. این ابتدای مسیر است اهداف تعیین شده ما قرار گرفتن در بین چهار تیم نخست المپیک است که واقعا هم شایستگی و توانایی تحقق این هدف وجود دارد به شرطی که برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم و بیشتر به جای نقد حمایت کنیم. قطعا اگر برنامه‌ریزی‌ها درست انجام شود شاهد حضور موفق این تیم در المپیک 2024 پاریس خواهیم بود.

محمودی درباره دیدار‌های بعدی تیم‌ ملی در لیگ ‌‌ملت‌ها گفت: بازی با لهستان و یا هلند بهترین قرعه ممکن برای ما بود به ویژه بازی با لهستان، امیدوارم بچه‌ها با یک همدلی خوب بتوانند از این مرحله هم به خوبی صعود کنند.

56

وی در ادامه در واکنش به دستمزد بهروز عطایی در تیم ‌ملی گفت: فدراسیون والیبال به این دلیل که فدراسیونی آماتور است در حقیقت نمی‌تواند قرارداد مالی با مربیان داخلی ببندد یعنی در واقع در این زمینه محدودیت‌های قانونی وجود دارد که قطعا باید مرتفع شود چون به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست که مربی‌های خارجی ماهیانه میلیاردی درآمد داشته باشند آن وقت مربیان ایرانی حتی به دلیل ایراد قانونی نتوانند یک قرارداد را به امضا برسانند. این ایراد قانونی هرچه سریعتر باید برطرف شود چون در شان هیچ یک از مربیان داخلی نیست که روزی 150 هزار تومان درآمد داشته باشد.

کارشناس والیبال در پایان در مورد اعزام تیم "ب" به بازی‌های کشورهای اسلامی بیان داشت: همانطور که اشاره کردم والیبال ایران ظرفیت زیادی دارد یکسری از بازیکنان ما در حد حضور در رقابت‌های آسیایی هستند برخی شخصیت جهانی دارند بنابراین باید این استعداد‌ها را درست شناسایی کنیم و در میدان درست استفاده کنیم. هم جزیده مربی خوبی است و هم تیم "ب" بازیکن های خوبی دارد و قطعا می توانیم جزو فینالیست‌ها باشیم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام