شهر خبر

بیانیه حماس در رابطه با سفر بایدن به فلسطین اشغالی

بیانیه حماس در رابطه با سفر بایدن به فلسطین اشغالی

حماس طی بیانیه‌ای سفر رئیس جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی را در راستای منافع رژیم صهیونیستی توصیف کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در بیانیه‌ای مطبوعاتی که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت اعلام کرد، سفر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به منطقه فقط در راستای منافع اسرائیل در منطقه بوده و به زیان مسئله فلسطین خواهد بود.

قاسم در این بیانیه تاکید کرد: سفر بایدن با هدف افزایش چند دستگی در منطقه و ایجاد صف بندی‌های جدیدی برای حمایت از پروژه صهیونیستی و سیاست‌های توسعه طلبانه این رژیم انجام و به دنبال هدف قرار دادن جراین‌های زنده این امت است.

او افزود: تمامی سفرهای سابق رؤسای جمهور ایالات متحده به منطقه به طور کلی با محوریت تحقق منافع رژیم اشغالگر انجام گرفته و در راستای زیبا جلو دادن رفتارهای خصمانه این رژیم علیه ملت ما محسوب می‌شود.

سخن از توسعه سازش در منطقه همزمان با سفر بایدن و تشکیل پیمان‌های نظامی که رژیم اشغالگر بخشی از آن باشد، خطری راهبردی برای مسئله فلسطین بوده و به زیان منافع ملی تمامی منطقه است.

حازم قاسم در پایان هم خواهان وحدت مواضع کشورها، ساختارها و طرف‌های امت اسلامی مخالف سیاست‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا و تقویت روابط و توسعه آن فیما بین نیروهای مقاومت شد.

انتهای پیام/*