قتل مامور پلیس راهور در زاهدان / عاملان قتل که سارقان مسلح بودند بازداشت شدند + جزییات

به گزارش رکنا ، و به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار احمد طاهری اظهارداشت: در ساعت 22 و 14 دقیقه مورخه پانزدهم تیرماه در پی اعلام قتل مسلحانه یکی  از مأموران جان برکف پلیس راهور استان توسط چند سارق مسلح در بلوار "معلم" زاهدان، بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان در صحنه حاضر شدند.

 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد این مأمور جان برکف پلیس استان با خودروی شخصی خود در مسیر برگشت به منزلش بوده که با نیتی انسان دوستانه 3 جوان را که کنار خیابان منتظر خودرو بودند برای رساندن به مقصدشان سوار می‌کند.

وی ادامه داد: این سه جوان در مسیر با تهدید کلت کمری قصد سرقت خودروی شخصی این مأمور پرتلاش پلیس استان را داشته‌اند که پس از رو به رو شدن با مقاومت وی با شلیک دو گلوله او را به قتل رسانده و پیکر بی‌جانش را کنار خیابان رها و خودرویش را سرقت می‌کنند و لحظاتی بعد خودروی مسروقه را در مسیر یکی از روستاهای اطراف زاهدان واژگون کرده و از صحنه متواری می‌شوند.

سردار طاهری بیان کرد: بلافاصله تیمی متشکل از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان مامور شناسایی و دستگیری سریع قاتلان شدند که در نهایت با تلاش بی‌وقفه پلیس، هر سه نفر عاملان این جنایت که سه جوان 21، 22 و 25 ساله بودند شناسایی شده و روز گذشته در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه داخل مخفیگاهشان در یکی از محلات حاشیه شهرستان زاهدان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده ضمن اقرار به جنایت ارتکابی در تحقیقات تکمیلی پلیس تاکنون به پنج فقره سرقت مسلحانه خودرو، تلفن همراه و اموال شهروندان در سطح معابر عمومی شهرستان  زاهدان اقرار کرده‌اند.