شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کی‌روش#جام جهانی#خبرنگار#رحمتی

رحمتی به خبرنگار برنا: حق اسکوچیچ حضور در جام جهانی بود/ کی‌روش هم بود همین را می‌گفتم

رحمتی به خبرنگار برنا: حق اسکوچیچ حضور در جام جهانی بود/ کی‌روش هم بود همین را می‌گفتم

سرمربی آلومینوم در حاشیه اردوی تیم خود به بیان نظراتش پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سیدمهدی رحمتی امروز (سه‌شنبه) در حاشیه تمرینات تیم آلومینوم در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: سعی کردیم طبق برنامه‌ای که به باشگاه ارائه کردیم تمرینات خود را شروع کنیم. در همین راستا یک هفته در اراک اردو زدیم و پس از آن، در حال انجام اردوی ۹ روزه‌ای در شهریار هستیم. اردوی خارجی نداریم و سعی کردیم هزینه‌ای که قرار است برای اردوی خارجی صرف شود، صرف جذب بازیکن خوب شود. مجموعه بازیکنان نیز تکمیل هستند و نیاز به نفر خاصی نداریم اما طبق هماهنگی و در صورت تصویب هیئت مدیره، ۲ بازیکن خارجی به آلومینیوم در خط حمله اضافه می‌شوند، چرا که فصل قبل بابت این موضوع اذیت شدیم.

وی درباره بحث برکناری دراگان اسکوچیچ از هدایت تیم ملی به خبرنگار ورزشی برنا گفت: نمی‌خواهم به حواشی بپردازم و فقط می‌خواهم فوتبالی صحبت کنم. ما ایرانی هستیم و دم از برخی چیزها می‌زنیم. اسکوچیچ در شرایطی که شاید کمتر کسی می‌توانست این سمت را قبول کرده و مسئولیت هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد آن هم در وضعیتی که شاید با یک مساوی هم از جام جهانی حذف می‌شدیم، این مسوولیت بزرگ را قبول کرد و به کمک بازیکنان تیم ملی این کار بزرگ را انجام داد.

رحمتی گفت: البته می‌دانید در فوتبال ما در حال حاضر در فضای مجازی و رسانه‌ها اتفاقاتی می‌افتد. تمام عزیزانی که در حوزه فوتبال کار می‌کنند طبق منافع خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند. ما ایرانی هستیم و مرام و معرفت داریم. به کسی که در بخش مهمی از صعود به جام جهانی نقش داشته است باید اجازه بدهیم در ادامه راه هم کارش را انجام بدهد. به صحبت دیگران کاری ندارم. اگر کی‌روش می‌آمد و در آن برهه مسئولیت تیم ملی را قبول می‌کرد نیز این حرف را می‌زدم و می‌گفتم حقش است با این تیم به جام جهانی برود.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی در پایان گفت: با خیلی از بازیکنان حال حاضر تیم ملی ارتباط دارم و دوست صمیمی هستیم. به عنوان یک برادر از آنها می‌خواهم تمرکزشان روی کار فنی و فوتبال‌ باشد. اجازه بدهند افراد صاحب تصمیم برای فوتبال ایران تصمیم بگیرند زیرا باید تمرکز بازیکن فقط روی فوتبال باشد.از بازیکنان تیم ملی می‌خواهم تا پای جان برای تیم ملی ایران زحمت بکشند و هرچه دارند بگذارند تا بتوانیم در جام جهانی نتایج در خور شان فوتبال ایران را بگیریم.

انتهای پیام