شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#وزیر ورزش#مهاجرت

توصیه سجادی به ورزشکارانی که دوست دارند مهاجرت کنند: هیچ کجا ایران نمی‌شود

توصیه سجادی به ورزشکارانی که دوست دارند مهاجرت کنند: هیچ کجا ایران نمی‌شود

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان گفت: به عزیزانی که علاقه دارند کشور خود را جابه‌جا کنند، می‌گویم هیچ کجا ایران نمی‌شود.

به گزارش ایرنا، سیدحمید سجادی امروز (سه‌شنبه) در مراسم رونمایی از تندیس ۵ قهرمان و پیشکسوت ورزش ایران اظهار داشت: در این جلسه حرف زدن زیره به کرمان بردن است. همیشه فرهنگ سپاس و احترام به ما توصیه شده است.

وی افزود: دیپلماسی ملی و بین‌المللی حائز اهمیت است و بسیاری از دستگاه‌ها و نهادهای کشور از جمله وزارت امور خارجه می‌توانند در امر دیپلماسی ورزشی کمک کنند. به سمیرا اصغری (ورزشکار زن افغانستانی) نیز که مهمان مراسم امروز است خیر مقدم عرض می‌کنم.

وزیر ورزش تاکید کرد: کمتر جایی را مانند ایران سراغ دارم که پیشکسوتان را ارج می‌نهند. ورزشکاران سایر کشورها می‌گویند تا زمانی که ما مدال کسب می‌کنیم مورد توجه هستیم.  عزیزانی که علاقه دارند کشور خود را جابه‌جا کنند، می‌گویم هیچ کجا ایران نمی‌شود.  البته ممکن است این جابه‌جایی مقطعی و مثلا برای تحصیل باشد.

در ادامه رونمایی از سردیس‌های المپین های افتخار آفرین، امروز (سه‌شنبه) در سالن قاسم فارسی آکادمی ملی المپیک از سردیس ۵ مدال‌آور المپیکی کشورمان در رشته‌های کشتی، تکواندو و وزنه‌برداری رونمایی شد.