شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اربعین#مراسم اربعین#تمهیدات#شهرداری#برای

تمهیدات شهرداری برای مراسم اربعین

تمهیدات شهرداری برای مراسم اربعین

نائب رئیس شورای شهر تهران گفت: از آن جایی بسیاری از تعداد زائران ایرانی از تهران عازم خواهند شد اعضای ستاد اربعین شهرداری تهران با مسئولان عتبه علوی، حسینی، عباسی، عسکری، استانداران و شهرداران شهرهای مربوطه جلساتی برگزار کردند تا خدمات به نحو احسن ارائه شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره سفر خود و زاکانی به عراق اظهارکرد با توجه به اینکه شهرداری تهران در قبال راهپیمایی اربعین وظایفی برعهده دارد، شهردار تهران و اعضای ستاد اربعین شهرداری تهران جلسات متعددی را در کشور عراق برگزار کردند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه افزود: با توجه به اینکه این سفر پس از دو سال برای زائران ایرانی دوباره از سر گرفته می‌شود و برآوردها حاکی از آن است که امسال بین ۳ تا ۵ میلیون زائر ایرانی به عراق سفر می‌کند، شهرداری تهران باید هماهنگی‌های لازم برای مراسم اربعین امسال را انجام می‌داد.

سروری درخصوص مشکلات پیش‌روی اربعین امسال گفت: علاوه براستقبال پرشور اربعین امسال، گرمای هوای یکی از مشکلاتی است که در راه‌پیمایی اربعین وجود دارد و عملاً زائران را از روزراه به شب‌راه تبدیل می‌کند و باید تدبیری در این خصوص اندیشیده می‌شد.

نائب رئیس شورای شهر درباره جزییات این جلسات نیز عنوان کرد: از آن جایی بسیاری از تعداد زائران ایرانی از تهران عازم خواهند شد اعضای ستاد اربعین شهرداری تهران با مسئولان عتبه علوی، حسینی، عباسی، عسکری، استانداران و شهرداران شهرهای مربوطه جلساتی برگزار کردند تا خدمات به نحو احسن ارائه شود. 

وی ادامه داد: همچنین در این سفر مقرر شد تا علیرضا زاکانی شهردار تهران به عنوان یکی از اعضای هیئت دولت نقطه نظرات مسئولان عراقی را به رییس‌جمهور و وزرای مربوطه منتقل کند.

نائب رئیس شورای تهران در پایان ابزار امیدواری کرد با تعامل کشورهای ایران و عراق و عملکرد هوشمندانه و موثر شهرداری تهران، مراسم اربعین بسیار بهتر از سال‌های گذشته برای زائران برگزار شود.

انتهای پیام