شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#تکواندو#تیم ملی#پاکستان

کرمی: تکواندو شرایط خوبی ندارد

کرمی: تکواندو شرایط خوبی ندارد

تهران- ایرنا- پیشکسوت تکواندو ایران و سرمربی تیم ملی پاکستان گفت: تکواندو ایران شرایط خوبی ندارد و در مدت کوتاه هم نمی‌توان در آن معجزه کرد.

به گزارش ایرنا، یوسف کرمی در حاشیه رونمایی از سردیس خود در موزه ملی ورزش اظهار داشت: رونمایی از سردیس‌ها کار پسندیده‌ای است. همیشه گفته‌ام بحث‌های مالی گذراست ولی مباحث معنوی ماندگار. این کار نشان می‌دهد که مسئولان قدردان قهرمانان هستند و برای کسانی که در آینده مدال‌آوری می‌کنند باعث انگیزه می‌شود.

وی در خصوص حضورش در پاکستان به‌عنوان سرمربی گفت: بعد از اینکه پیشنهاد پاکستان را قبول کردم خیلی‌ها گفتند چرا پاکستان؟ اما دوست دارم جایی مربیگری ملی را شروع کنم که تأثیر خوبی داشته باشم. در مدت‌زمان کم نتایج خوبی گرفتیم و تکواندوکاران پاکستانی پیشرفت خوبی داشتند و برنز آسیا کسب شد.

پیشکسوت تکواندوی ایران خصوص همکاری با فدراسیون تکواندو یادآوری کرد: عضو کمیته فنی هستم‌ اما برای اینکه در کادرفنی و مربی باشم باید شرایط مهیا باشد. دوست دارم اول‌ازهمه در ایران باشم.

وی پاسخ به این سؤال که چه مسائلی مد نظر شماست؟ گفت: بحث فنی، مالی و امکانات و در کنار آن جو حاکم بر تکواندو مهم است. مهم‌تر از همه اینکه احساس کردم نباشم بهتر است چون تکواندو در شرایط خوبی نیست و در مدت‌زمان کم نمی‌توان معجزه کرد. هرکسی بیاید انتظار معجزه دارند.

یوسف کرمی در پاسخ به سؤال که تکواندو در چه شرایطی می‌تواند به روزهای اوج خود برگردد؟ گفت: کار سختی است و بقیه کشورها در حال پیشرفت هستند. باید برای اینکه به جایگاه قبلی برسیم بیشتر تلاش کنیم.