شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#فدراسیون فوتبال#معاون اول

سخنگوی دولت: ملاقاتی از سوی معاون اول رییس جمهور با بازیکنان تیم‌ملی صورت نگرفته است/ دولت در تصمیمات فنی و تخصصی فدراسیون فوتبال دخالت نمی‌کند

سخنگوی دولت: ملاقاتی از سوی معاون اول رییس جمهور با بازیکنان تیم‌ملی صورت نگرفته است/ دولت در تصمیمات فنی و تخصصی فدراسیون فوتبال دخالت نمی‌کند

سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود گفت: ملاقاتی از سوی بازیکنان تیم ملی با معاون اول صورت نگرفته است ولی متولیان و فعالان حوزه‌های مختلفی با برخی مقامات ملاقات کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در رابطه با خبر دیدار دو بازیکن تیم‌ملی با معاون اول رئیس جمهور و ورود دولت برای تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: موفقیت تیم ملی یک خواسته همگانی است و همه امیدوار هستیم تیم‌ملی پیروز شود و این یک افتخار ملی است، فدراسیون فوتبال به عنوان متولی درخواست هایی برای حمایت از سوی دولت و حل برخی مسائل مالی و اجرایی داشته است و صرفا در حد حمایت از تصمیمات فدارسیون، دولت اعلام آمادگی کرده است. و جلساتی بین فدراسیون و وزارت ودرش برگزار شد و وزیر ورزش در اردوی تیم‌ملی هم حضور پیدا کرد  و موارد را به معاون اول منتقل کرد. 

وی ادامه داد: دولت  در تصمیم ‌گیری های فنی تیم ملی و فدراسیون دخالت نمی‌کند و اماده کمک به اجرای تصمیمات فنی است . 

سخنگوی دولت گفت: دولت یعنی وزارت ورزش با تیم‌ موجود و فدراسیون جلسه داشته و در این جلسه وزیر ورزش و معاون قهرمانی و رئیس سازمان برنامه بودجه و وزیر صمت و نماینده وزرات خارجه و بنده حضور داشتیم که این جلسه با حضور معاون اول برگزار شد.  

بهادری جهرمی‌ عنوان کرد: ملاقاتی از سوی بازیکنان تیم ملی  با معاون اول صورت نگرفته است ولی متولیان و فعالان حوزه‌های مختلفی با برخی مقامات ملاقات کرده‌اند. از ویژگی‌های این دولت مردمی بودن و در دسترس بودن است و محدود هم به یکی دونفر نبوده و نخواهد بود. 

وی در پایان تاکید کرد: دولت در حوزه های فنی و تخصصی دخالت نکرده ولی در حوزه حمایت از تصمیمات فنی فدراسیون فوتبال آمادگی دارد و تصمیم گیری و پاسخگویی و نتایح تصمیمات برعهده تیم ملی و فدراسیون است

وی در رابطه با اظهارات مدیر زر ماکارونی مبنی بر واردات خودرو گفت: سیاست دولت برای صدور مجوز واردات خوردو مقابله با انحصار خودرو است و دلیل دیگر افزایش میزان عرضه خودرو است. مطابق ایین‌نامه دولت استانداردها و ضوابط قانونی مشخصی برای همه کسانی که در هر حوزه‌ای علاقه‌‍مند به سرمایه گذاری تولید خودرو داخلی هستند پیش‌بینی شده است ولی به شرط آنکه ضوابط فنی و استانداردها در آن آیین نامه را داشته باشند.

وی در رابطه با تحریم های جدید آمریکا گفت: اعتیاد دولت آمریکا به تحریم ها مسری است و از دولتی به دولت بعد منتقل می‌شود و تاریخ به روشنی اثبات کرده که این تحریم ها بر اراده ایران تاثیری ندارد و ایران اجازه نمی‌دهد پیشرفت ملی با دست انداز های آمریکایی متوقف شود.با جدیت با خنثی سازی تحریم ها دولت از این‌مسیر عبور میکند‌. 

سخنگوی دولت در رابطه با معرفی وزیر کار به مجلس گفت: قانون  موعد را مشخص کرده است و این موعد سه ماه است و در همان موعد معرفی وزیر صورت می‌گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به طرح تفکیکی وزارت صمت و مهلت دوماهه مجلس به دولت آیا  سه وزیر همزمان‌ معرفی می‌شوند، گفت: طرح تشکیل وزرات بازرگانی در مجلس مطرح بود و به تصویب رسیده بود و با ایراداتی از سوی شورای نگهبان مواجه شده بود  و کمیسیون اجتماعی مکاتبه انجام داد با دولت و دولت با کلیات این طرح اعلام‌ موافقت کرد باید منتطر بمانیم و ببنیم که این طرح با چه تصمیمی از سوی مجلس مواجه می‌شود و باید ببینیم شورای نگهبان طرح را چگونه قلمداد می‌کند و پس از طی این مراحل دولت در چهارچوب قانون حرکت خواهد کرد‌.

ادامه دارد ...