شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تکواندو#لژیونر

کرمی:

شرایط تکواندو خوب نیست/ انتطار معجزه دارند

شرایط تکواندو خوب نیست/ انتطار معجزه دارند

مربی لژیونر تکواندوی کشورمان گفت: در حال حاضر باتوجه به شرایط حاکم بر تکواندو من نباشم بهتر است.

به گزارش مشرق، یوسف کرمی در حاشیه رونمایی از تندیس خود، اظهارداشت: بعد از قبول پیشنهاد پاکستان خیلی‌ها می‌گفتند چرا پاکستان؟ دوست داشتم جایی مربیگری ملی را شروع کنم که تاثیر خوبی داشته باشم. در مدت زمان کم در پاکستان نتایج خوبی به دست آوردیم، برنز آسیا را گرفتیم. برخی بچه‌ها لحظات آخر باختند اما مطمئن هستم پیشرفت می‌کنند.

دارنده مدال برنز المپیک در پاسخ به این سوال که چرا در کشور خودمان مربیگری نمی‌کنی، گفت: من عضو کمیته فنی هستم اما باید شرایط مهیا باشد. دوست دارم اول از همه در کشور خودم باشم اما به شرطی که شرایط فراهم باشد یعنی بحث فنی، مالی و خیلی چیزها مانند جو حاکم بر تکواندو. احساس کردم الان نباشم بهتر است در حال حاضر الان شرایط خوب نیست‌. در مدت زمان کم نمی‌توان معجزه کرد و هر کسی مسئولیت بگیرد انتطار معجزه دارند.

وی در خصوص اینکه چطور تکواندو می‌تواند به شرایط خوب برگردد، عنوان کرد: کار سخت است، کشورها در حال پیشرفت هستند و برای رسیدن به جایگاه قبلی باید خیلی بیشتر از قبل تلاش کنیم.

کرمی درباره اینکه امروز از سردیسش رونمایی می‌شود، خاطرنشان کرد: کار پسندیده‌ای است، بحث‌های مالی گذرا هستند و از بین می‌روند اما بحث‌های معنوی ماندگار هستند. این کار نشان می‌دهد مسئولان قدردان قهرمانان هستند و برای کسانی که در آینده مدال‌آوری می‌کنند باعث انگیزه می‌شود.

منبع: فارس