شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#یارانه#تیم ملی فوتبال

سخنگوی دولت: به تمامی دهک‌های یک تا ۹ یارانه جدید واریز خواهد شد/ در انتخاب یا تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال دخالتی نمی‌کنیم

سخنگوی دولت: به تمامی دهک‌های یک تا 9 یارانه جدید واریز خواهد شد/ در انتخاب یا تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال دخالتی نمی‌کنیم

بهادری‌جهرمی گفت: به دهک‌های یک تا ۹ از ابتدای واریز یارانه جدید یعنی حتی یارانه ماه اخیر نیز تخصیص داده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود با اصحاب رسانه درباره پرداخت یارانه‌ها گفت: واریز یارانه از ساعات شب گذشته آغاز شده و به تدریج این واریز ادامه دارد و رسیدگی به اعتراض‌ها به اتمام رسیده است.

وی افزود: برای کسانی که مستحق دریافت یارانه بودند در همین مرحله مبلغ اعلامی واریز می‌شود؛ به دهک‌های یک تا 9 از ابتدای واریز یارانه جدید یعنی حتی یارانه ماه اخیر نیز تخصیص داده خواهد شد.

سخنگوی دولت درباره تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال و موضوع دخالت دولت در این انتخاب سرمربی جدید تیم ملی گفت: پیروزی تیم‌ملی در‌جام جهانی برای همه مردم است. فدراسیون فوتبال به عنوان متولی، موضوع درخواست حمایت از تیم ملی فوتبال را داشته است. صرفا درخواست‌ها برای حمایت از تصمیم‌های فدراسیون بود. جلساتی بین فدراسیون و‌ وزارت ورزش برگزار شد. وزیر ورزش در اردوی تیم ملی حاضر شدند و گزارش‌هایی ارائه شد؛ دولت برای حمایت اعلام آمادگی کرده است و تصمیم‌های فنی بر عهده فدراسیون فوتبال است .

بهادری‌جهرمی درخصوص دیدار برخی بازیکنان تیم ملی با معاون اول رئیس‌جمهور اظهار داشت: خیر هیچ دیداری با معاون اول صورت نگرفته است. اما ملاقات‌هایی با مقام‌های دولت از جمله با بنده و وزیر صمت و رییس سازمان برنامه و‌ بودجه با حضور وزیر ورزش صورت گرفته است آن هم در جهت حمایت از تیم ملی بوده است. دولت در مسائل فنی و تخصصی دخالت نکرده و نمی‌کند اما همیشه پشتیبان تیم ملی و مدافع عملکرد تیم ملی است.

ادامه دارد...

انتهای پیام/