شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#یارانه#یارانه نقدی

آیا یارانه نقدی قابل برداشت است؟

آخرین اخبار از یارانه نقدی | یارانه نقدی قابل برداشت است؟

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها از واریز یارانه معیشتی در سه‌شنبه بیست‌ویکم تیرماه و قابل برداشت بودن آن از ساعت 24 شب گذشته خبر داده است.

به گزارش مشرق، با تغییر مبلغ یارانه نقدی حدس و گمان های بسیاری در مورد آن مطرح شد. عده ای از تغییر یارانه نقدی به کالا برگ گفتند و عده از عدم پرداخت آن. با فرارسیدن موعد پرداخت یارانه نقدی تیر ماه اما سوال ها و حدس و گمان ها بالا گرفت؛ آیا یارانه نقدی پرداخت می شود؟ آیا یارانه نقدی تبدیل به کالا برگ می شود؟

طیبه حسینی سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها؛ اعلام کرد: مرحله ۱۳۷ یارانه کمک معیشتی مربوط به تیرماه سال ۱۴۰۱ از ساعت ۲۴ امشب ۲۰ تیرماه برای افرادی که واجد دریافت یارانه هستند، قابل برداشت خواهد بود.

وی افزود: کلیه سرپرستان خانواری که جزء دهک اول تا سوم هستند مبلغ یارانه دریافتی آن‌ها به ازای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان و سرپرستان خانواری که در دهک چهارم تا نهم قرار دارند مبلغ یارانه پرداختی به ازای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.

حسینی گفت: واریز یارانه به حساب متقاضیان بازبینی به دهک بندی که در سامانه حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست بازبینی خودشان را ثبت کرده بودند و از طرف وزارت مطبوع جزء دهک یک تا نه شناخته شده بودند، امشب به حساب شان واریز خواهد شد.

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد: کلیه افرادی که در زمره ثبت نام شدگان جدید و جزء جاماندگان بودند، توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آزمون وسع شان انجام شده و دهک‌های درآمدی شان مشخص شده است و افرادی که در دهک‌های درآمدی یک تا ۹ قرار گرفتند تا پایان هفته یارانه تیرماه شان به اضافه معوقات اردیبهشت و خردادماه به حساب شان واریز خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین افرادی که متقاضی بازبینی در دهک بندی خود بوده اند معوقات اردیبهشت و خردادشان را خواهند گرفت.

حسینی اضافه کرد: بررسی ثبت نام کنندگان جدیدی که تا پایان ۱۵ خرداد که آزمون وسع شان انجام شده، مورد بررسی قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما