شهر خبر

اعزام تیم وزنه‌برداری جوانان به ازبکستان بدون سرمربی رسمی

اعزام تیم وزنه‌برداری جوانان به ازبکستان بدون سرمربی رسمی

تهران- ایرنا- تیم وزنه‌برداری جوانان ایران در حالی عازم مسابقات قهرمانی آسیا خواهد شد که هنوز تکلیف مربی آن به صورت رسمی مشخص نشده است.

به گزارش ایرنا، تیم وزنه‌برداری جوانان ایران قرار است روز جمعه بیست و چهارم تیرماه راهی مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان شود. این اعزام در حالی است که کادر مدیریتی جدید فدراسیون با ایجاد تغییر و تحول در کادر فنی، تیم جوانان و نوجوانان را با مربیان جدیدی راهی مسابقات قهرمانی آسیا خواهند کرد. این تغییرات در حالی است که تا پیش از اعلام رای دیوان عدالت اداری در خصوص انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری، علی جباری به عنوان سرمربی بر اردوهای تیم جوانان و نوجوانان نظارت داشت و قرارداد این مربی با فدراسیون تا پایان سال ۱۴۰۳ بود.

کنار گذاشتن علی مرادی و آمدن سجاد انوشیروانی به فدراسیون موجب تغییرات گسترده‌ای در بخش‌های مختلف شد. یکی از این تغییرات به کادر فنی تیم‌های پایه برخواهد گشت جایی که «هادی پانزوان» جایگزین علی جباری شد و قرار است با تیم جوانان راهی ازبکستان شود. اما داستان اعزام پانزوان به ازبکستان  زمانی جالب‌تر خواهد شد که وی و وحید ربیعی دستیارش هنوز به صورت رسمی حکم از فدراسیون دریافت نکرده یا اینکه روابط عمومی این فدراسیون خبری در خصوص حکم مربیگری پانزوان منتشر نکرده است.

بی‌خبری از حکم مربیگری تنها شامل پانزوان نیست، بلکه این داستان به گونه‌ای دیگر برای علی جباری تکرار شده است. جباری که در زمان مدیریت مرادی جایگزین سعید علی‌حسینی شده بود با وجود قرارداد رسمی با فدراسیون جایی در بین نفرات اعزامی به ازبکستان را نداشت.

اینکه چرا فدراسیون حکم رسمی پانزوان را صادر نکرده یا کنار گذاشتن  علی جباری را به صورت رسمی اعلام نمی‌کند، سوالی است که باید سرپرست، نائب رئیس و دبیر فدراسیون به آن پاسخ دهند. شاید این سکوت به خاطر آن باشد که کنار گذاشتن جباری به صورت رسمی برای فدراسیون هزینه دارد. علی جباری در صورت اخراج رسمی از تیم جوانان و نوجوانان می‌تواند شکایت کرده و ادعای خسارت کند.

البته تمام ریزش‌های لیست اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا تنها به کادر فنی مربوط نخواهد شد بلکه شنیده‌ها حاکی از آن است که بر روی نام یکی از داوران اعزامی نیز خط قرمز کشیده شده است.