شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال

دنیا به کام فرزندان دیوید بکهام /از درخشش در فوتبال تا عروسی سه میلیون دلاری و موسیقی پاپ!

کدخبر: 507671
شاید تصورش سخت باشد اما در حال حاضر، دنیا برای فرزندان بکهام همچون یک خوراک صدف؛ خوشمزه و لوکس است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، فرزندان دیوید بکام این روزها مشغول انجام فعالیت‌های خود هستند.

 

دیوید و ویکتوریا بکام را فراموش کنید، چون این فرزندان آن‌ها هستند که این روزها در دنیا می‌درخشند. روز یکشنبه رومئو، فرزند ۱۹ ساله خانواده بکام با یک ضربه ایستگاهی دیدنی اولین گل خود را برای تیم دوم اینتر میامی به ثمر رساند تا همه را به یاد روزهای درخشان پدرش بیاندازد. در همین حال بروکلین ۲۳ ساله برای تبدیل شدن به یک آشپز حرفه‌ای تلاش می‌کند و در این راه از راهنمایی‌های گوردن رمزی، دوست نزدیک پدرش هم کمک گرفته است. کروز بکام ۱۷ ساله هم که به نظر می‌رسد پیوند بین خواهر و برادرانش است می‌خواهد مانند مادرش به یک ستاره موسیقی پاپ تبدیل شود. کوچک‌ترین فرزند این خانواده یعنی هارپر که تنها ۱۱ سال دارد هم راه ویکتوریا را به عنوان ملکه دنیای مد دنبال می‌کند. فرزندان بکام روزهای خوشی را می‌گذرانند.

بروکلین

او متولد شهر لندن است اما وقتی مادرش فاش کرد که در نیویورک او را باردار شده به نام بروکلین معروف شد. او در ۱۵ سالگی بیخیال زندگی زیر سایه نام خانوادگی بزرگش شد و تصمیم گرفت در یک کافی‌شاپ کار کند تا پول توجیبی خودش را در بیاورد. او در ابتدا علاقه داشت فوتبالیست شود و در تمرینات تیم پایه آرسنال هم حضور یافت اما پس از ناتوانی در دریافت بورسیه آنجا را ترک کرد.

در مقعطی اندی ماری هم به او آموزش تنیس می‌داد اما بروکلین قصد نداشت به این ورزش به صورت حرفه‌ای نگاه کند. پس از آن نوبت به مجلات شد که توجه فرزند اول خانواده بکام را به خود جلب کنند. او برای مجلاتی چون Vogue China, Miss Vogue, Interview, L'Uomo Vogue کار مدلینگ انجام داد و مقابل دوربین عکاسان مشهوری بروس وبر، تری ریچاردسون، دنیل جکسون و آلاسدایر مک‌للان قرار گرفت.

بروکلین پس از این مجذوب عکاسی شد و کمپینی برای Burberry BRIT با حضور بن ریس، کارول کندوا، الیزا توماس، لیو میسن پیرن و مدی درمین برگزار کرد. او در رشته عکاسی در دانشکده طراحی پارسونز در مدرسه جدید نیویورک ثبت نام کرد و سپس اولین کتاب خود را با Random House به نام آنچه می‌بینم منتشر کرد و برای رنکین کارآموزی کرد. او اخیراً، تمرکز خود را روی تبدیل شدن به یک سرآشپز حرفه‌ای کذاشته و نکات آشپزی را از دوست خانوادگی‌شان یعنی گوردون رمزی یاد گرفته است.

هزینه ساخت مجموعه ویدیویی آنلاین او با نام «پختن با بروکلین» ۱۰۰۰۰۰ دلار (۸۴۰۰۰ پوند) گزارش شده که استفاده از خدمه ۶۲ نفره برای ساخت آن انتقادهایی را هم به دنبال داشته است.

گرچه او هنوز شغل خود را در زندگی پیدا نکرده اما مطمئناً عشق خود را پیدا کرده است. بروکلین امسال با نیکولا پلتز، بازیگر ۲۷ ساله آمریکایی، در یک مراسم پر زرق و برق ۳ میلیون پوندی در پالم بیچ، فلوریدا، ازدواج کرد.

دنیا به کام فرزندان خانواده بکام!

رومئو

رومئو هم مثل برادر بزرگش در بیمارستان خصوصی پورتلند در شهر لندن به دنیا آمد و ژن ورزشی دیوید را دارد. از همان دوران نوجوانی به نظر می رسید که او یک فوتبالیست حرفه‌ای می شود.

بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵، او در آکادمی آرسنال بازی می‌کرد؛ رومئو طرفدار پر و پاقرص آرسنال است که اغلب دیده می‌شود در سکوهای امارات در کنار پدرش نشسته است. با این حال فسخ قراردادش از سوی توپچی‌ها باعث ناراحتی شدید او شد و به مدت پنج سال بیخیال فوتبال بازی کردن شده بود. در این سال‌ها او مانند بروکلین تنیس بازی کرد و همچنین از ماری، قهرمان دو دوره ویمبلدون راهنمایی گرفت.

در سال ۲۰۲۰، رومئو گفت می‌خواهد بار دیگر مسیر خود در فوتبال را آغاز کندکه با حمایت دیوید مواجه شد، او خیلی زود زمین تنیس خانه را با یک زمین فوتبال جایگزین کرد.

سال گذشته، او به اینتر میامی پیوست؛ تیم حاضر در MLS متعلق به پدرش است و رومئو در تیم دوم آن بازی می کند. او همچنین قرارداد پنج رقمی اسپانسری با پوما بسته استو رومئو اولین بازی رسمی خود را در جریان تساوی ۲-۲- برابر تورنتو اف‌سی در کنار هاروی، ۷سر فیل نویل، هم‌تیمی سابق پدرش انجام داد.

دنیا به کام فرزندان خانواده بکام!

کروز

کروز با داشتن ظاهری زیبا، طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد.

او زمانی که پدرش در لالیگا برای رئال مادرید بازی می کرد در شهر مادرید به دنیا آمد و برخلاف بروکلین و رومئو، فوتبال هرگز جزو برنامه‌های کروز نبوده است. او در عوض بیش از همه به مادرش شباهت دارد و دوران حرفه‌ای خود در موسیقی را آغاز کرده است.

در سن ۱۱ سالگی، او اولین تک آهنگ خود را منتشر کرد؛ آهنگ کریسمس If Everyday Was Christmas که در جدول iTunes در رتبه هفتم قرار گرفت.

او اکنون با Tap Music که به راه اندازی حرفه الی گولدینگ، دوا لیپا و لالنا دل‌ری قرارداد بسته و با سوپراستار مشهور پاپ یعنی جاستین بیبر مقایسه می‌شود. برنامه بعدی او این است که یک قرارداد ضبط پیدا کند و شروع به انتشار آهنگ‌های خودش کند.

دنیا به کام فرزندان خانواده بکام!

هارپر

هارپر، کوچک‌ترین فرزند خانواده به وضوح سوگلی دیوید به حساب می‌آیدو او مرتباً عکس‌های آن‌ها را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد. او که اکنون ۱۱ ساله شده نیز شروع به یافتن سبک خاص خود کرده و به نظر می‌رسد عشق مادرش ویکتوریا به مد روی او هم تأثیر گذاشته است. او تولد خود را با لباسی ۱۶۰۰ پوندی که توسط زیمرمن طراحی شده بود جشن گرفت که با مربیان نایکی هم‌خوانی داشت. Spice Girl Victoria 

هارپر جشن تولدش را در حالی جشن گرفت که لباسی طراحی‌شده با قیمت ۱۶۰۰ پوند توسط کمپانی «زیمرمن» را بر تن داشت؛ لباسی که با مربیان «نایکی» هماهنگ بود. ویکتوریا، عضو سابق «اسپایس گرل» هم از هارپر معمولاً به عنوان الهه خوشبختی خود استفاده و لباس‌های برند خود را بر تنش می‌کند. این در حالی‌ست که لباس‌های تابستانی با پوتین‌های «داک مارتنز» چیزی‌ست که استایل او را منحصربفرد کرده است.

شکی نیست که این بچه حسادت‌برانگیزترین کمد لباس را در بین هر کودک ۱۱ ساله دارد. ممکن است زمانی که او مستقل می‌شود شغلش در حوزه مد باشد؛ هاپر مدام با مادرش در هفته مد پاریس شرکت می‌کند که در خلاقیت‌های خیره‌کننده‌آی نمایان می‌شوند. شغل احتمالی او در آینده می‌تواند یک طراح لباس باشد.

دنیا به کام فرزندان خانواده بکام!

شاید تصورش سخت باشد اما در حال حاضر، دنیا برای فرزندان بکهام همچون یک خوراک صدف؛ خوشمزه و لوکس است.

منبع گزارش: نشریه سان