شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#کشورهای اسلامی

کارشکنی آمریکا مانع اعزام تیم شد/ در بازی‌های کشورهای اسلامی به مدالی جز طلا فکر نمی‌کنم

کارشکنی آمریکا مانع اعزام تیم شد/ در بازی‌های کشورهای اسلامی به مدالی جز طلا فکر نمی‌کنم

عضو تیم ملی کامپوند گفت: در بازی‌های کشورهای اسلامی به کسب مدالی جز طلا فکر نمی‌کنم.

محمد صالح پالیزبان، عضو تیم ملی کامپوند مردان درباره میزان آمادگی خود برای شرکت در بازیهای کشورها اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: از آنجایی که اخیرا هم در مسابقات جهانی حضور داشتم و هم در مسابقات آسیایی تقریبا می توان گفت که خوشبختانه از آمادگی خوبی برای شرکت در هر رویدادی و به ویژه بازیهای کشورهای اسلامی برخوردار هستم.

عضو تیم ملی کامپوند اضافه کرد: در این مدت در اردو بودیم و فعلا یک ماه هم فرصت برای آماده سازی داریم که به احتمال فراوان این مدت را نیز مداوم در اردو خواهیم بود. البته در حال حاضر تمرینات تیم ملی در تهران برگزار می شود اما در صحبت هایی که مطرح شده فکر می کنم در روزهای آتی برای ادامه تمرینات راهی یکی از شهرهای خنک‌تر کشورمان بشویم.

وی با تاکید بر اینکه مدال آوری در هر مسابقات کار آسانی نیست، گفت:  هدف من در این بازیها صرفا کسب مدال طلاست ولی باید پذیرفت که به دست آوردن قهرمانی در هر رقابتی که باشد کار دشواری است اما خوشبختانه رقبای ما در این بازیها غریبه نیستند و بنابراین تمام ظریفت مان را به کار خواهیم گرفت تا بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.

پالیزبان با اشاره به مسابقات جام جهانی فرانسه و ارزیابی خود از عملکردش در این مسابقات توضیح داد: اگر بخواهیم نگاه فنی به مسابقات جام جهانی فرانسه داشته باشیم واقعا عملکرد ما در این رویداد خوب بود بشخصه از خودم راضی هستم چرا که بهترین نتیجه را در مقایسه با سه اخیر داشتم.

وی در رابطه با عدم همکاری آمریکایی‌ها برای صدور ویزای ملی پوشان تیروکمان گفت: قرار بود تیم ملی در این مسابقات شرکت کند ولی کارشکنی آمریکا مانع از اعزام تیم شد. البته این اتفاق صرفا برای ما نبود و در این چند ماه سایر رشته ها با این مشکل مواجه بودند که امیدوارم در آینده این مشکلات برطرف شود. اینکه گفته می‌شود فدراسیون هزینه لازم برای اعزام نداشت را قبول ندارم چون فدراسیون همه کارهای لازم را انجام داده بود ولی آمریکا همکاری نکرد.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام