شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

یحیی گل محمدی:

نقل و انتقال پرسپولیس به شکل عجیبی متوقف شد/ درویش مبهم صحبت کرد

نقل و انتقال پرسپولیس به شکل عجیبی متوقف شد/ درویش مبهم صحبت کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نقل و انتقالات را خوب شروع کردیم اما به شکل عجیبی متوقف شد و متاسفانه اتفاق خاصی رخ نداده است.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در حاشیه تمرین امروز دوشنبه پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و آخرین شرایط تیمش را تشریح کرد.

گل محمدی گفت: هفته گذشته فاز اول تمرینات را با بازیکنان جدید شروع کردیم. یک بازی تدارکاتی هم با تیم امیدهای خودمان انجام دادیم. شرایط جسمانی بازیکنان در مجموع خوب بود. همه با انگیزه و تلاش تمرین را دنبال می‌کنند تا برای رقابت سخت در لیگ برتر آماده بشوند. امیدوارم با آمادگی کامل وارد لیگ برتر بشویم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص نقل و انتقالات تیمش تاکید کرد: نقل و انتقالات را خوب شروع کردیم ولی به شکل عجیبی متوقف شد. هنوز در دو، سه پست باید بازیکن بگیریم. هنوز روند یارگیری ما دارد خیلی کند پیش می‌رود. متاسفانه اتفاق خاصی نیفتاده است.

گل محمدی درباره اینکه آیا توصیه‌ای برای متوقف شدن نقل و انتقالات پرسپولیس شده است؟ خاطرنشان کرد: نمی دانم چه اتفاقی افتاد. گزینه پیشنهاد کردم ولی تلاشی برای عقد قرارداد با این گزینه انجام نشد. در جلسه‌ای که با آقای درویش (مدیرعامل پرسپولیس) داشتم، ایشان خیلی گُنگ و مبهم صحبت کرد. فعلاً خبری نیست.

ادامه دارد...