شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#ایران#قیمت

بهترین مرکز خرید جهیزیه در تهران + ۵ نکته طلایی خرید جهیزیه عروس

شما باید بهترین جهیزیه ممکن را با بهترین قیمت ممکن در کوتاه‌ترین زمان ممکن خریداری کنید. برای این کار پیشنهاد جدی ما رفتن به مرکز خرید جهیزیه ایران است.

بهترین مرکز خرید جهیزیه در تهران + ۵ نکته طلایی خرید جهیزیه عروس

سلام نو – سرویس اقتصادی: سنت‌های بسیاری در ازدواج ایرانی‌ها تغییر کرده، اما خرید جهیزیه هم‌چنان به قوت خود باقی است. البته باید اعتراف کرد که خرید جهیزیه عروس هم تغییراتی داشته، با این همه اصل خرید وسایل ازدواج با همراهی پدر و مادرها هنوز پا برجاست.

با توجه به گران شدن وسایل خانگی و اهمیت خرید جهیزیه نکاتی درباره یکی از مهم‌ترین خریدهای زندگی هر کس را مرور می‌کنیم. از جمله به شما پیشنهادهایی می‌دهیم که چگونه و از کجا بهترین جهیزیه ممکن را بخرید. بسیاری از نیازهای این لیست در مرکز خرید جهیزیه ایران در میدان شوش برآورده می‌شود و شما با حضور در این مرکز خرید بسیاری از مشکلات خود را حل می‌کنید. دلیل این حرف را در ادامه متوجه خواهید شد.

لیست کامل جهیزیه تهیه کنید

پیش از هر کاری یک لیست کامل تهیه کنید. تمام آنچه را که به دهنتان می رسد در لیست وارد کنید در مرحله برای سردرگم نشدن لیست خود را دسته بندی کنید مثلا اقلام وسایل منزل را مانند وسایل آشپرخانه، وسایل برقی، سرویس خواب، وسایل چوبی، وسایل تزیینی و … تفکیک کنید.

در گام بعد این لیست را اولویت بندی کنید. چه کالایی ضروری است و چه کالایی نه؟ مثلا خرید تلویزیون ضروری است، اما خرید تخم‌مرغ پز چندان واجب نیست.

لیست را پالایش کنید

بعد از تهیه لیست جهیزیه یک دور آن را با پدر و مادر و دو سه دوست صمیمی به اشتراک بگذارید. نظرات آنان را بپرسید. با توجه به آن نظرات و اولویت بندی‌ها و بودجه‌ای که دارید کالاهای غیر ضروری را حذف کنید.

سود این کار چیست؟ اولا با مشتی وسایل بامزه ولی غیرکاربردی مواجه نمی‌شوید و بعد از آن می‌توانید وسایل با کیفیت‌تری بخرید. داشتن یک تخم‌مرغ‌پز، یک پنکه، یک کولر و سه مدل جارو ضروری‌تر است یا داشتن تلویزیون، یخچال و مبل‌های با کیفیت؟ بدون ساندویچ‌ساز می‌توان زندگی کرد، اما بدون مبل خوب نه.

بودجه را نهایی کنید

شما یک بار برای فیلتر کردن کالاهای جهیزیه بودجه را در نظر داشتید. حالا یک بار دیگر بودجه را تنظیم کنید و ببینید تلویزیون بهتر اولویت دارد یا مبل بهتر؟ می‌خواهید جاروی بهتری بخرید یا تلویزیون بهتری؟ از کدام بیشتر  استفاده می‌کنید؟ بهتر بودن کدام کیفیت زندگی شما را افزایش می‌دهد؟

متراژ و امکانات خانه را در نظر بگیرد

در یک کلام اسباب و اثاثیه یک خانه ۱۲۰ متری را برای یک خانه  ۵۰ متری نخرید. شما باید بتوانید در خانه زندگی کنید نه اینکه آن را به انباری شبیه کنید.

جنس با کیفیت و خوش قیمت بخرید آن هم از مرکز خرید جهیزیه ایران

حالا که همه چیز مهیا شده شما باید بهترین اجناس ممکن را با بهترین قیمت ممکن در کوتاه‌ترین زمان ممکن خریداری کنید. برای این کار پیشنهاد جدی ما رفتن به مرکز خرید جهیزیه ایران است. این مرکز خرید که میدان شوش قرار دارد با داشتن بیش از ۱۰۰۰ واحد تجاری یک از بزرگ‌ترین مراکز خرید تهران و بهترین مرکز خرید جهیزیه در تمام ایران است.

بهترین مرکز خرید جهیزیه در تهران + ۵ نکته طلایی خرید جهیزیه عروس

چرا از جهیزیه ایران خرید کنیم؟

فضای آن مطبوع است و از آفتاب و ترافیک و آلودگی هوا خبری نیست.

به جای رفتن از این نقطه شهر به آن نقطه شهر می‌توانید بیشتر جهیزیه خود را در یک نقطه تهیه کنید.

به علت تمرکز این مرکز خرید روی جهیزیه بهترین کیفیت ممکن هر جنسی در آن پیدا می‌شود.

به علت رقابتی بودن فضای پاساژ شما بهترین قیمت‌ها را در جهیزیه ایران پیدا می‌کنید.

جهیزیه ایران پارکینگی با ظرفیت ۲۵۰۰ خودرو دارد که خیال شما را از نبود جای پارک در شوش راحت می‌کند.

مزیت ویژه این روزها هم آن است که اگر از جهیزیه ایران خرید کنید می‌توانید در جشنواره عید تا عید آن شرکت کنید.