شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#طارمی#مهدی طارمی#ایتالیا

پیشنهاد وسوسه انگیز به مهاجم دوست داشتنی فوتبال ایران؛ تلاش ها برای حفظ مهدی طارمی آغاز شد/ مانع بزرگ برای یک انتقال باورنکردنی

درخواست مالی پورتو برای بهترین گلزن این تیم، به نظر مانع اصلی پیشرفت مذاکرات بین قهرمان ایتالیا و پرتغال است.

مهدی طارمی

خبرگزاری «Mercado Azul» در گزارشی عنوان کرد باشگاه میلان که قهرمانی فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ سری‌آ ایتالیا را از آن خود کرد برای تقویت خط حمله خود به دنبال خرید مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو و یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته لیگ پرتغال است. مسئولان میلان در این راستا مذاکراتی را با قهرمان پرتغال انجام داده‌اند اما هنوز موفقیت و پیشرفتی در این موضوع ایجاد نشده است.

درخواست مالی پورتو مانع اصلی

رسانه «Mercado Azul» در ادامه گزارش خود نوشته است که مسئولان میلان حتی با وکلای مهدی طارمی نیز جلساتی را برگزار کرده‌اند اما باشگاه پورتو تنها در صورتی حاضر به نشستن پای میز مذاکره است که پیشنهاد مناسبی را دریافت کند. این رسانه عنوان می‌کند تصورات بر این است که گذشتن از مبلغ ۲۰ میلیون یورو می‌تواند آغاز مناسبی برای مذاکرات از سمت پورتو باشد مبلغی که میلانی‌ها ممکن است با توجه به نزدیکی مهدی طارمی به ۳۰ سالگی حاضر به پرداخت آن نباشند.
این در حالی است که برخی دیگر از رسانه‌های پرتغالی ادعا کرده‌اند پورتو برای حفظ مهدی طارمی مبلغی کمتر از رقم فسخ قرارداد را برای صدور اجازه خروج این ستاره ایرانی قبول نخواهد کرد. رسانه ورزشی «آبولا» مبلغ فسخ قرارداد مهدی طارمی با پورتو را ۶۰ میلیون یورو عنوان کرده است. در صورت صحت این موضوع که بیشتر شبیه به گمانه زنی است تا درخواست واقعی پورتو، حضور طارمی در خط حمله روسونری و زیر نظر استفانو پیولی منتفی خواهد شد.

میلان؛ سر سخت‌ترین مشتری بهترین بازیکن پورتو

تا کنون بین گزینه‌های مختلفی که تمایل آن‌ها برای به خدمت گرفتن بهترین گلزن پورتو در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ رسانه‌ای شده، تیم تحت هدایت پیولی بیشترین علاقه را به خرید ستاره ایرانی نشان داده است. مهدی طارمی فصل گذشته در مجموع ۴۷ بار با پیراهن آبی و سفید پورتو به میدان رفت و ۲۶ بار موفق به گشودن دروازه رقبا شد. او پس از داروین نونیز ستاره اروگوئه‌ای بنفیکا که با ۲۶ گل آقای گل لیگ پرتغال شد و تابستان جاری به جمع قرمزهای آنفیلد پیوست، لقب دومین گلزن برتر لیگ پرتغال را از آن خود کرد.
مهدی طارمی با ثبت ۱۷ پاس گل توانست پس از داروین نونیز دومین بازیکن برتر لیگ پرتغال شود. به نظر می‌رسد پورتو برای حفظ مهاجم ارزشمند خود تلاش زیادی کند و در صورت فروش او هم بتواند مبلغی قابل توجه را به دست بیاورد.