شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#فدراسیون فوتبال#سازمان لیگ

درودگر: ماجدی در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده است/ نایب رئیس پیشنهادی او هستم

درودگر: ماجدی در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده است/ نایب رئیس پیشنهادی او هستم

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت که سرپرست فدراسیون فوتبال در انتخابات این فدراسیون ثبت نام کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، صادق درودگر که برای ثبت‌نام در انتخابات در ساختمان فدراسیون فوتبال حاضر شده بود، گفت: امروز صبح سرپرست فدراسیون فوتبال از بنده درخواست کرد که برای نایب‌رئیسی دوم ثبت‌نام کنم، ماجدی هم خودش برای ریاست فدراسیون آمد و ثبت‌نام کرد و آقای صوفی هم برای نایب‌رئیسی اول فدراسیون معرفی شد و ثبت نام کرد.

 

وی در واکنش به اطلاعیه فدراسیون فوتبال مبنی بر عدم ثبت‌نام ماجدی در انتخابات عنوان کرد: من چنین چیزی ندیدم، با ایشان امروز صبح آمدم و با چشم خودم دیدم که ثبت‌نام‌مان کامل شد و همه مدارک را هم دادیم. اثر انگشت هم دادیم.

درودگر افزود: اگر بگویند که یک نفر باید بیاید، همه باید انصراف بدهیم. من بنایی برای حضور در انتخابات نداشتم، ماجدی ثبت‌نام کرد و حتما مصلحتی بوده است. قبل از ثبت‌نام هم بهاروند مشورت گرفتم و او به من توصیه کرد که ثبت‌نام کنم.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ درباره این موضوع که رئیس فدراسیون فوتبال زمانی انتخاب می‌شود که تصمیم‌گیری برای سرمربی تیم ملی انجام شده است، گفت: از این مسائل اطلاعی ندارم و باید از سرپرست فدراسیون فوتبال سؤال کنید.

وی درباره برگزاری جلسه کمیته فنی و تصمیم‌گیری برای سرمربی تیم ملی تصریح کرد: هیچ مسئولیتی در فدراسیون فوتبال ندارم ولی فکر می‌کنم که در آرامش انسان‌ها بهتر به ساحل می‌رسند. از برکناری یا سرنوشت سرمربی تیم ملی خبر ندارم.

درودگر درباره ثبت‌نام مهدی تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال، خاطرنشان کرد: همه افرادی که در فوتبال فعال هستند حق ثبت‌نام دارند. آقای تاج در فوتبال سابقه دارد و تلاش کرده است، افراد دیگری هم که دوست دارند ثبت‌نام کنند، می‌توانند این کار را انجام دهند. تاج الان نایب‌رئیس کنفدراسیون آسیا است. پرونده ویلموتس هم دست ما نیست و هیچ حکم قانونی هم درباره این پرونده وجود ندارد. هر کسی که اینجا ثبت‌نام می‌کند اگر شرایطی که در اساسنامه آمده است داشته باشد، منعی ندارد. باید اجازه دهیم در یک انتخابات آزاد هر کسی که مجمع انتخاب می‌کند، معرفی شود. اینکه ماجدی به تنهایی بیاید بگوید من، و هیچ کس دیگر حق ندارد بیاید، زشت است، سرپرست فدراسیون نباید هیچ وقت این کار را کند و باید اجازه بدهد دیگران هم بیایند.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ درباره بدهی باشگاه استقلال گفت: کارگزار باشگاه استقلال بدهکار بود که هنوز پرداخت نشده است.

وی درباره انتخاب پیراهن تیم ملی فوتبال تصریح کرد: من در فدراسیون فوتبال نیستم و اطلاعی ندارم. روز گذشته می‌خواستم شما سؤال اصلی را نپرسید و صادقانه بگویم که فرافکنی کردم.

 

انتهای پیام/