شهر خبر

کاخ‌ساز: برای بازی در ترکیب اصلی تراکتور ناامید نیستم/ باید از تیم المپیک و مهدوی‌کیا حمایت شود

کاخ‌ساز: برای بازی در ترکیب اصلی تراکتور ناامید نیستم/ باید از تیم المپیک و مهدوی‌کیا حمایت شود

دروازه‌بان جدید تیم فوتبال تراکتور تأکید کرد که برای بازی کردن در ترکیب ثابت این تیم ناامید نیست.

رضا کاخ‌ساز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره جدایی از پیکان گفت: من در فصل گذشته شرایط چندان خوبی نداشتم و به دلیل بحث شکایت باشگاه قشقایی و مشکلاتی که ممکن بود برای پیکان ایجاد شود، بازی نکردم. در نهایت هم بعد از بازگشت تیم المپیک از ازبکستان با چند پیشنهاد مواجه شدم، اما تراکتور را انتخاب کردم.

وی با بیان اینکه دوست داشت بازی در یک تیم پرهوادار را تجربه کند، اظهار داشت: تراکتور تیمی است که تماشاگران پرشوری دارد و جو ورزشگاه در بازی‌های خانگی این تیم فوق‌العاده است. خوشحالم که به تراکتور آمدم و امیدوارم روزهای خوبی را در این تیم تجربه کنم.

کاخ‌ساز در پاسخ به این پرسش که آیا با حضور محمدرضا اخباری نگران نیمکت‌نشینی نیست، تصریح کرد: اخباری یک گلر ملی‌پوش و باتجربه است، ولی من هم انگیزه‌های خاص خودم را دارم. هر بازیکنی دوست دارد بازی کند و من هم در کنار رفاقتی که با اخباری دارم با او رقابت خواهم کرد. من برای بازی در ترکیب اصلی تراکتور ناامید نیستم.

دروازه‌بان تیم المپیک در مورد ناکامی این تیم در بازی‌های قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد:‌ آقای مهدوی‌کیا بازیکنانی را انتخاب کرد که سن آنها به المپیک بخورد. من معتقدم اگر هم شکست خوردیم این شکست در زمان مناسبی رخ داد و می‌توان از تجربیات این تورنمنت استفاده کرد. اعتقاد من این است که باید از تیم المپیک و مهدوی‌کیا حمایت شود تا این تیم بتواند به المپیک صعود کند.

 

انتهای پیام/