شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ورزشگاه#شیرودی

تمهیدات خاص ترافیکی فردا بعد از ظهر در ورزشگاه شیرودی

تمهیدات خاص ترافیکی فردا بعد از ظهر در ورزشگاه شیرودی

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تمهیدات ترافیکی روز سه شنبه در ورزشگاه شهید شیرودی گفت و از اختصاص طول خیابان مفتح برای پارک خودروهای شخصی و بلوار کریمخان و همچنین بخشی از خیابان مفتح و طول خیابان طالقانی به اتوبوس ها خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ صبح امروز در خصوص تمهیدات خاص ترافیکی فردا بعد از ظهر در ورزشگاه شیرودی  گفت : در ساعت 17 فردا بعد از ظهر  و برابر هماهنگی های صورت گرفته ، مراسم دختران انقلاب را در مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار خواهد شد . 

وی ادامه داد : به همین خاطر  و بدلیل همزمانی با بار ترافیکی عصرگاهی و مهم تر از آن بدلیل آنکه این مراسم در محدوده مرکزی شهر تهران برگزار می گردد و مراجعه زیادی هم خواهد داشت پیش بینی می گردد که ترافیک این محدوده را مختل خواهد کرد . 

سرهنگ رازقی گفت : به همین دلیل پلیس راهور تهران بزرگ طول خیابان مفتح را به عنوان محل پارک خودروهای شخصی در نظر گرفته است و کسانی که می خواهند در این مراسم شرکت نمایند از بعد از میدان هفت تیر  در مسیر شمال به جنوب و در طول خیابان مفتح می توانند خودروهای خود را پارک نمایند . 

معاون عملیات  پلیس راهور تهران بزرگ افزود : کسانی  که می خواهند با اتوبوس به این محل مراجعه نمایند ، طول خیابان کریمخان ، بلوار کریمخان از پل کریمخان تا میدان هفت تیر ، همچنین بخشی از خیابان مفتح و طول خیابان طالقانی برای پارک اتوبوس ها در نظر گرفته شده است . 

وی گفت : ان شاء الله بتوانیم بدون ایجاد مشکل ترافیکی ،  مراسمی راکه در این قسمت برگزار می گردد مدیدریت کرده و در خدمت شهروندان عزیز باشیم .

 

انتهای پیام