شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#ایران#جام جهانی#ترافیک#بوشهر

اتفاق بامزه برای فوتبال ایران/ قطری‌ها میزبان جام جهانی هستند؛ ما هم هواپیماها را پارک می‌کنیم!

با توجه به ترافیک فرودگاهی دوحه، ایران آمادگی خود را جهت پارک و اقامت هواپیماهای این کشور در فرودگاه‌های بندرعباس، کیش، قشم و بوشهر اعلام کرد.

اتفاق بامزه برای فوتبال ایران/ قطری‌ها میزبان جام جهانی هستند؛ ما هم هواپیماها را پارک می‌کنیم!

یکی از دستاوردهای مهم فوتبال ایران در زیرساخت ها، چند بار تقاضای میزبانی و ناکامی در این مسئله است. یعنی هر بار ما متقاضی برگزاری جام ملت ها شدیم، در داخل همه را شگفت زده کردیم و در خارج نیز خیلی ها از این اعتماد به نفس مثال زدنی شوکه شدند.

در فوتبالی که باشگاه هایش زمین تمرین و مسابقه ندارند و اساسا زمین های استاندارد به اندازه انگشتان یک دست هم نداریم، تقاضای میزبانی رقابت های بزرگ آسیایی یک اتفاق شگرف است.

فراموش نمی کنیم که ورزشگاه پیر آزادی نیاز به مرمت و بازسازی دارد؛ ورزشگاه های فرسوده دیگری در بسیاری از شهرهای کشور داریم که پس از سال ها، دست نخورده باقی مانده اند و شهرهای زیادی، همچنان با معضل کمبود امکانات ورزشی و فوتبالی مواجه اند.

در هر حال فعلا به آرزوی میزبانی نرسیده ایم که اتفاق مهم دیگری برایمان رخ داد؛ حالا مفتخریم به اینکه قرار است هواپیماهای قطری را در فرودگاه های خودمان در ایام جام جهانی پارک کنیم.

این مهمترین دستاورد ما در امکانات زیر ساختی است و امیدواریم قطری ها این تقاضا را قبول کنند تا سهمی در برگزاری رقابت های جام جهانی داشته باشیم!

اتفاق با مزه برای فوتبال ایران/ قطری ها میزبان جام جهانی هستند؛ ما هم هواپیماها را پارک می کنیم!