شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کرونا

پیشنهادهای رنگین‌کمانی کاربران برای گذر از پیک هفتم کرونا

پیشنهادهای رنگین‌کمانی کاربران برای گذر از پیک هفتم کرونا

کاربران خبرگزاری خبرآنلاین درباره عبور از پیک قریب الوقوع بیماری کرونا پیشنهادهای خود را ارائه کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از آنکه نظرخواهی از کاربران درباره ارائه پیشنهاد برای عبور از پیک جدید کرونا منتشر شد، بسیاری از کاربران سخنانی گفتند که نشان می دهد پیشنهاد جدید و قابل توجهی برای عبور از این پیک وجود ندارد.

کاربری که خود را دبیر زیست شناسی معرفی کرده در این باره نوشته: طبق گفته وزیر بهداشت، کرونا تبدیل به یک بیماری فصلی مثل آنفلوآنزا شده و فقط افراد حساس باید واکسن بزنند و بیشتر رعایت کنند. قرنطینه و اجبار و ماسک ک تعطیلی و...تمام شد. مثل این که منافع عده ای در بحران است و یا خیلی کم سواد هستند که فکر می کنند باید ماسک و اجبار و قرنطینه و...برقرار شود. اگر این طور باشد باید تا ابد زندگی را تعطیل کنیم. در ضمن مرگ و میر در حدی نبوده کخ زندگی مابقی مختل شود.

کاربر دیگری با دیده تردید به موضوع نگاه کرده و نوشته: به نظرم باید دوباره موج سنگین تبلیغات در رسانه ها و صداوسیما با توجه به افزایش َآمار مرگ ومیر و بستری ها دوباره شروع بشود و سختگیری های عمومی هم باید توسط مسئولین انجام بگیرد.

مخاطب دیگری می گوید: چون وقتی با مردم صادق نیستند و براساس سلیقه و مصلحت و یا نفع شخصی ، راست و دروغ را با هم مخلوط کرده و به مردم می گویند ، مردم بی اعتماد می شوند و ترحیج می دهند خودشان ببینند و تشخیص دهند چکار کنند .

کاربری به نام بی نام هم طعنه زده که: تزریق سریعتر دوز چهارم. اما نه با واکسن برکت و فخرا و …. تولید سریعتر واکسن پاستور و واکسنهای خارجی و سینوفارم که جلو اومیکرون خوب بود.

کاربری به نام علی پارساپور ولی مفصل توضیح داده و نوشته: با آنکه تزریق دز یادآور خیلی در کنترل این بیماری موثر است اما متاسفانه وقتی سازمان غذا و دارو به چندین واکسن مجوز مصرف می دهد و هنوز تا جایی که دنبال کردم نتایج فاز سوم انسانی هیچ کدامشان منتشر نشده و همچنین تاییدیه سازمان بهداشت جهانی را هم نگرفته اند وقتی جلوی ضد واکسن ها گرفته نمی شود و وقتی در مورد عوارض نادر واکسن ها شفاف صحبت نشده می شود روند کاهشی تزریق واکسن خود من به دلیل بیماری مرتبط با چشمانم کم بینا هستم ( آرپی ) و تا به حال چهار دز واکسن تزریق کرده ام سه دز آسترازنکا و دز چهارم را هم رازی کوو پارس زدم چون ویال آسترازنکا ده تایی است و مسئول تزریق گفت ده نفر جمع نمیشن مجبور شدم ایرانی بزنم وقتی مسئول تزریق گفت کووپارس تایید بهداشت جهانی داره ، سریع گفتم نه خواستم بلند بشم بریم که در ذهنم گفتم ولش کن و تزریق کردم در آخر گزارش های پارسال صدا و سیما ضد فایزر هم در ترس بخشی از مردم نقش داشت و برای کنترل بهتر موج احتمالی بعدی افزایش پوشش دز یادآور و رعایت پروتکل ها و انجام تست زیاد می تواند در کاهش پیامد ها موثر باشد.

افشین هم گلایه کرده که: هیچ مسول و وزیری ماسک نمیزنه، صدا و سیما هم که کلا تعطیل شده جدیدا برای کرونا و رعایت پروتکلها ، همه باید تاوان این ندانم کاریها را بدیم دوباره مقصر عادی سازی شرایط توسط دولت ، دو هفته پیش گفتند ماسکها را در شهرهای ابی و زرد در هوای باز برداشته بشه ،همین جمله اشتباه همه ملاحظات مردم را در هم شکست ، حالا بیا و درستش کن ، مقصر اصلی دولت و صدا و سیماست مخصوصا این برنامه رامبد جوان که دیگه گندش را دراورده.

فرنام هم معتقد است: اعمال محدودیت ۷ روزه برای مشاغلی که داخل جاهای سقف دار هستند و تهویه ندارن و تبلیغ به زدن واکسن و استفاده از ماسک.

کاربر دیگری هم با لحن طنز نوشته: به نظرم بهترین راهکار همینه که ی نقشه آبی از کشور بکشیم بگیم کرونا دیگه اصلا نیست اونایی هم که کرونا میگیرن بگیم تستشون منفیه، اونهایی هم که میمیرن بگیم دلیل مرگ بیماری زمینه ای بوده... به همین سادگی کرونا تموم میشه... مثل همین الان.

به نظر می رسد فی الواقع کسی پیشنهاد تازه ای برای گذر از بحران قریب الوقوع ندارد.

بیشتر بخوانید:

47231