شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#عربستان#بحرین

درپی نا آرامی ها در سریلانکا؛

۵ کشور عربی به اتباع خود در سریلانکا هشدار دادند

۵ کشور عربی به اتباع خود در سریلانکا هشدار دادند

عربستان سعودی، امارات، کویت، بحرین و اردن به اتباع خود که در سریلانکا حضور دارند هشدار دادند جوانب احتیاط را رعایت کرده و یا این کشور را ترک کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، پنج کشور عربی به اتباع خود درباره سفر به سریلانکا یا در نظر گرفتن جوانب احتیاط در پی نا آرامی ها در این کشور هشدار دادند.

بر اساس این گزارش، کشورهای کویت و بحرین از اتباع خود خواستند که درپی نا آرامی ها در سریلانکا این کشور را ترک کنند.

در همین حال عربستان، امارات و اردن نیز از شهروندان خود خواسته اند که جوانب احتیاط را رعایت کنند.

وزارت خارجه کویت در بیانیه ای از اتباع این کشور خواست سفر خود را به سریلانکا به تعویق بیاندازند. در این بیانیه از اتباع کویتی مقیم سریلانکا هم خواسته شده تا از مناطق اعتراضات و نا آرامی ها دوری کنند و در نزدیکترین فرصت ممکن سریلانکا را ترک کنند.

وزارت خارجه بحرین نیز از اتباع این کشور خواست در حال حاضر از سفر به سریلانکا خودداری کنند و اتباع بحرینی مقیم سریلانکا هم فوراً این کشور را ترک کنند.

وزارت امور خارجه اردن نیز از اتباع اردنی در سریلانکا خواست جوانب احتیاط را رعایت کرده و از نزدیک شدن به مناطق نا آرامی و اعتراضات خودداری کنند.

سفارت امارات در کولومبو پایتخت سریلانکا نیز از اتباع این کشور خواست با خودداری از نزدیک شدن به مناطق اعتراضات، در مواقع اضطراری با این سفارتخانه در تماس باشند.

سفارت عربستان سعودی در سریلانکا هم از اتباع سعودی خواست سفر خود را به سریلانکا به تعویق بیاندازند و افرادی که در این کشور حضور دارند جوانب احتیاط و هوشیاری را رعایت کنند و به مناطق اعتراضات نزدیک نشوند.