شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حوزه#رئیسی

حمایت برخی اساتید دانشگاه و حوزه از دستور رئیسی درباره حجاب + متن بیانیه

جمعی از اساتید دانشگاه و حوزه با صدور بیانیه‌ای از دستور رییس جمهور درباره اجرای قانون حجاب و عفاف حمایت کردند.

اعتمادآنلاین|

جمعی از اساتید دانشگاه و حوزه با صدور بیانیه‌ای از دستور رییس جمهور درباره اجرای قانون حجاب و عفاف حمایت کردند.

به گزارش حوزه نیوز، جمعی از اساتید دانشگاه و حوزه با صدور بیانیه ای از دستور ریاست محترم جمهور درباره اجرای قانون حجاب و عفاف حمایت کردند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ إِن مَّکَّنَّاهُمْ فِی الْأَرْضِ أَقَامُوا الصَّلَاةَ وَآتَوُا الزَّکَاةَ وَأَمَرُوا بِالْمَعْرُوفِ وَنَهَوْا عَنِ الْمُنکَرِ

پیرو سخنان اخیر ریاست محترم جمهور در شورای عالی انقلاب فرهنگی و دستور ایشان برای اهتمام لازم به اجرای قانون حجاب و عفاف، و نیز پیرو اقدامات عملی برخی مسئولان و متولیان امر در اجرای این قانون، بدین وسیله حمایت قاطع خود را از این سخنان و اقدامات اعلام می نماییم‌.

از مسئولان مربوطه می‌خواهیم فشارها و فضاسازیهای دشمنان، خللی در تصمیم آنها - مبنی بر عملی کردن قانون حجاب و عفاف که صیانت از حقوق عامه است و جلوگیری از بی‌حجابی و فساد روزافزون اخلاقی که هویت دینی و ملی ایران اسلامی را نشانه گرفته است - وارد نسازد.

طبعا، در کنار اجرای قانون که ناظر به حوزه عمومی و وظیفه ذاتی حاکمان است، آگاهی‌بخشی و پاسخ‌گویی به برخی شبهات در زمینه حجاب، وظیفه نخبگان علمی جامعه بویژه حوزویان خواهد بود و البته این امر همراهی رسانه‌های جمعی از جمله رسانه ملی را نیز طلب می‌کند.