شهر خبر

دبیر انجمن پیشکسوتان دوومیدانی: پیشکسوتان ایران رکوردهای خوبی را در مسابقات جهانی فنلاند به دست آوردند

دبیر انجمن پیشکسوتان دوومیدانی: پیشکسوتان ایران رکوردهای خوبی را در مسابقات جهانی فنلاند به دست آوردند

حسین غلامی گفت: در مسابقات جهانی دوومیدانی فنلاند تیم بانوان ایران با کسب 3 مدال از آقایان سبقت گرفت و توانستند رکورد خوبی را کسب کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دبیر انجمن پیشکسوتان دوومیدانی درخصوص عملکرد نمایندگان ایران در مسابقات جهانی دوومیدانی فنلاند اظهار داشت: مسابقات دوومیدانی پیشکسوتان جهان هر دو سال یکبار برگزار می‌شود و امسال از تاریخ 7 تیرماه الی 19 تیرماه در فنلاند با حضور 130 کشور جهان و 5945 دونده برگزار شد.

وی در ادامه به سطح بالای مسابقات اشاره کرد و افزود: در این مسابقات دونده‌ها رکوردهای خوبی را بدست آوردند و همه آمده بودند تا بهترین نتیجه را کسب کنند، در همین راستا ورزشکاران کشورمان تمام تلاششان را کردند تا بهترین میدان باشند.

غلامی درخصوص ترکیب تیم اعزامی ایران به این دوره از مسابقات گفت: تیم ایران با حضور 21 ورزشکار متشکل از 13 دونده مرد و 8 ورزشکار در بخش بانوان در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد .

دبیر انجمن پیشکسوتان دوومیدانی در بخش دیگر صحبت‌هایش به نتایج تیم اعزامی اشاره کرد و ابراز داشت: در این مسابقه دربخش آقایان در رده سنی 40 سال مهدی کاظمی مدال برنز پرتاب دیسک را کسب کرد و دربخش بانوان مرضیه تنگستانی در رده سنی60 سال به مقام سوم 10 کیلومتر پیاده روی دست یافت. همچنین فاطمه محمدی در رده 35 سال در 2000 متر با مانع مدال نقره و در 100 متر با مانع مدال برنز را به خود اختصاص داد .

وی ادامه داد: سمیه شمس گلپایگانی در 100 متر با مانع مقام چهارم را بدست آورد. در ماده 100 متر مسعود بهرامی دیگر ورزشکار کشورمان با حضور 60 دونده توانست به مرحله نهایی برسد ودر 100 متر مقام ششم و در 200 مقام پنجم جهان را کسب کند .

دبیر انجمن پیشکسوتان دوومیدانی به حضور پیشکسوتان صاحب نام در مسابقات جهانی دوومیدانی فنلاند اشاره کرد و افزود: همواره از مسابقات جهانی فنلاند استقبال خوبی از سوی پیشکسوتان صورت می گیرد و ما همواره شاهد حضور بهترین‌های این رشته در مسابقات هستیم.

حسین غلامی با اشاره به درخشش بانوان در مسابقات جهانی فنلاند تصریح کرد: در مسابقات جهانی دوومیدانی فنلاند تیم بانوان با کسب 3 مدال از آقایان سبقت گرفت و و توانستند رکورد خوبی را کسب کنند و با دست پر از این میدان بزرگ برگردند.

انتهای پیام