شهر خبر

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان:

عملیات پهپادی مقاومت معادله جدیدی در تقابل با تل‌آویو ایجاد کرد

عملیات پهپادی مقاومت معادله جدیدی در تقابل با تل‌آویو ایجاد کرد

عضو شورای مرکزی حزب الله تاکید کرد: لبنان با معادلات نظامی، جانفشانی‌ها و دستاوردهای مقاومت در ۴۰ سال اخیر، به سطح بالایی از بازدارندگی در برابر رژیم صهیونیستی رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان امروز شنبه در شهرک الخیام در جنوب این کشور سخنرانی کرد.

وی در ارتباط با توانمندی‌های مقاومت تاکید کرد: لبنان امروز با معادلات نظامی، جانفشانی‌ها، فداکاری‌ها و دستاوردهای مقاومت در ۴۰ سال اخیر به سطح بالایی از بازدارندگی در منطقه برابر رژیم صهیونیستی رسیده است.

شیخ نبیل قاووق افزود: مقاومت امروز یک ذخیره راهبردی و نماد پیروزی محسوب می‌شود و به وظایف خود در راستای خدمت رسانی به منافع عمومی لبنانی‌ها و حفظ کرامت و ثروت‌های خدادادی آنها عمل کرده است.

عضو شورای مرکزی جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در ارتباط با عملیات اخیر پهپادی مقاومت علیه میدان گازی کاریش، نیز گفت: پیام عملیات پهپادی مقاومت در مکان و زمان مناسب مخابره شد و سریعاً نیز نتیجه داد.

وی افزود: این اقدام حزب الله لبنان صد در صد در خدمت منافع ملی لبنان قرار داشت و هیچ ارتباطی با مذاکرات هسته‌ای و یا سفر مقامات آمریکایی به منطقه نداشت.

شیخ نبیل قاووق افزود: پهپادهای حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی را وارد معادلات جدیدی کرده و آنچه پس از این عملیات رخ خواهد داد با قبل از آن کاملاً متفاوت است، ما از سطح خشم دشمن متوجه شدیم که عملیات مقاومت اقدامی درست و مناسب بوده است.