شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پایتخت#مواد مخدر#رئیس پلیس#معتادان

پلیس ورود سگ به پارک را ممنوع اعلام کرد

پلیس ورود سگ به پارک را ممنوع اعلام کرد

رئیس پلیس پایتخت از ممنوعیت ورود سگ، اراذل و اوباش، مزاحمان نوامیس، معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر به پارک‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ اظهار کرد: با توجه به استفاده زیاد شهروندان در این فصل از سال از پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در پایتخت، موضوع رسیدگی به انضباط این مکان‌ها و امنیت آرامش و آسایش خاطر شهروندان در غالب یک طرح در دستور کار کلانتری‌ها و یگان ویژه قرار گرفت.

وی افزود: براساس این طرح ورود هرگونه اراذل و اوباش، مزاحمان نوامیس، معتادان متجاهر، خرده‌فروشان مواد مخدر به پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و همچنین موضوع سگ‌گردانی در این فضاها ممنوع است و پلیس در صورت مشاهده با آنها برخورد خواهد کرد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: بر اساس این طرح، کلانتری‌ها و یگان امداد در خصوص ایجاد یک فضای مناسب و برخورد با تمام عناصر آلوده‌کننده پارک‌ها و تفرجگاه‌ها مکلف شدند که رسیدگی به موضوع را به صورت روزانه در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: با توجه به دستوری که صادر شده 2 هزار پارک زیر نظر پلیس قرار خواهد گرفت؛ ورود سگ‌ها به پارک‌ها نیز مطرح شد که برخی با سگ‌ها به پارک وارد می‌شوند و رعایت نمی‌کنند به خصوص درباره سگ‌های بسیار بزرگ که حتی دیدن آن برای برخی از شهروندان رعب‌آور است.

وی با بیان اینکه این اقدامات از نظر ما جرم مشهود محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس به صورت گشت‌های دو یا سه نفره در اغلب پارک‌ها حضور دارند که این اقدام تا لحظه‌ای که مردم در پارک‌ها هستند، استمرار خواهد داشت.

رحیمی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس در مکان‌هایی که فضا اجازه می‌دهد با موتور و خودرو حضور خواهند داشت، اما بیش از 90 تا 95 درصد به صورت پیاده تردد می‌کنند که مردم با دیدن پلیس احساس آرامش کنند.

دستگیری 1078 تبهکار در طرح رعد پایتخت

انتهای پیام/