شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#حوزه#رشت

نگرانی‌های مردم در حوزه مالیاتی و بانکی برطرف خواهد شد

نگرانی‌های مردم در حوزه مالیاتی و بانکی برطرف خواهد شد

رشت - ایرنا - وزیر امور اقتصاد و امور دارایی بیشترین نارضایتی و شکایت مردم را در حوزه مالیاتی ، بانکی و گمرکی عنوان کرد و گفت: دولت به دنبال کاهش این نگرانی است و به زودی این دغدغه های برطرف خواهد شد.

احسان خاندوزی روز شنبه در نشست با مدیران و مجمع نمایندگان گیلان افزود: یکدسته از نارضایتی ها مرتبط با تخلف این دستگاه ها از قانون است. بخشی دیگر از نارضایتی ها به مواردی همچون بروکراسی اداری مربوط می شود که وزارت اقتصاد و دارایی به دنبال تسهیل و اصلاحات لازم در این بخش است.

وی همچنین بر همراهی بیشتر مدیران استانی در حوزه تسهیل مشکلات اداری در بخش سرمایه گذاری و تولید تاکید کرد و گفت: باید مسیر برای تقویت اقتصادی هموار شود.

خاندوزی درباره تسهیلات بانکی اظهار داشت: در پرداخت تسهیلات با تنگناهایی مواجه هستیم که دولت به دلیل کنترل افزایش نقدینگی است در این بخش با حساسیت بیشتری رفتار می کند.

البته وزیر اقتصاد و امور دارایی بانک ها را موظف عمل به تعهدات خود در حوزه تسهیلات به خصوص در بخش اشتغال و تولید دانست و گفت: اگر مدیران منطقه‌ای نسبت به عمل و تخلف بانک‌ها بی توجهی شود باید مورد برخورد جدی قرار گیرد.