شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بندرعباس#سوخت#مینی بوس#گلایه#داران#سهمیه#های

گلایه مینی بوس داران بندرعباس از سهمیه های سوخت

گلایه مینی بوس داران بندرعباس از  سهمیه های سوخت

بندرعباس - مینی بوس داران شهر بندرعباس که سرویس ایاب و ذهاب پرسنل صنایع غرب بندرعباس را انجام می دهند نسبت به سهمیه سوخت گلایه دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، تعدادی از مینی بوس داران شهر بندرعباس در اعتراض به نوع اعمال سهیمه بندی سوخت، عدم ارائه سوخت نفت و گاز در سه جایگاه سوخت و کمبود جایگاه سوخت گازوئیل در شهر بندرعباس اعتراض کردند.

صبح شنبه مینی بوس دارانی که سرویس جابجایی کارکنان صنایع غرب شهر بندرعباس را انجام می دهند نسبت به برخوردهای سلبی با آنها با عنوان مبارزه با قاچاق سوخت گلایه و اعتراض داشتند.

یکی از گلایه مینی بوس داران این است که برای مقابله با قاچاق سوخت چرا از مینی بوس ها آغاز کرده اند، مگر هر مینی بوس چقدر امکان جابجایی قاچاق سوخت و یا سهمیه فروش سوخت را دارد.

سهمیه مینی بوس ها روزانه ۸۰ لیتر تعیین شده است. سهمیه تعیین شده برای مینی بوس ها که جابجایی پرسنل صنایع غرب را بر عهده دارند کم است.

این مینی بوس داران عنوان کردند: به خاطر قاچاق سوخت جدیداً کارت های سوخت برخی از مینی بوس داران را سوزانده اند، در حالی که این مینی بوس ها طبق قراردادهای منعقد شده با پیمانکاران در مسیر بندرعباس تا صنایع غرب مانند کشتی سازی در تردد روزانه هستند.

با وجود تردد ماشین های سنگین و نیمه سنگین تنها سه جایگاه سوخت در شهر بندرعباس است که پس از پنج ساعت معطلی برای سوختگیری، در اکثر مواقع این جایگاهها با کمبود ارائه سوخت روبرو می شوند و مینی بوس ها معطل می مانند.

فرماندار بندرعباس با حضور در جمع آنها قول حل مشکل و رفع انسداد کارت های سوخت و همچنین تجدید نظر در سهمیه سوخت آنها را داد.