شهر خبر

اصولی: برنامه‌ای برای تغییرات نداریم/ هیئت رئیسه مرجع تصمیم‌گیری خواهد بود

اصولی: برنامه‌ای برای تغییرات نداریم/ هیئت رئیسه مرجع تصمیم‌گیری خواهد بود

تهران- ایرنا- سخنگوی فدراسیون فوتبال تأکید کرد هیئت رئیسه تصمیمی برای اعمال تغییرات در کادر فنی تیم ملی کشورمان ندارد اما نقطه نظرات و پیشنهادات موجود را می‌شوند.

به گزارش ایرنا، احسان اصولی در نشست خبری امروز (شنبه) خود که در ساختمان فدراسیون فوتبال برگزار شد، اظهار داشت: اتفاقات ساعات گذشته به نوعی تلقین کرد تغییراتی در حال انجام است اما تصمیمی در هیئت رئیسه گرفته نشده و مرجع تصمیم‌گیری درباره سرمربیان تیم‌های ملی و از جمله تیم ملی فوتبال فقط با هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است.

وی یادآور شد: برای آنکه از زوایای مختلف اتفاقات تیم ملی رصد شود که این خواسته همه علاقه‌مندان به فوتبال  است. شنونده دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادات اهل فن و صاحب‌نظران هستیم. در حال حاضر هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال سازوکارهای لازم را جهت تصمیم‌گیری در این حوزه را طراحی کرده و مهمترین داده‌ها برای جمع‌آوری اطلاعات کمیته فنی و بخش فنی فدراسیون است، صحبت می‌کند. البته در هیئت رئیسه هم ما تقسیم‌بندی داشتیم که میرشاد ماجدی به دلیل سبقه فنی و تسلطی که به این حوزه دارد در بین اعضا موضوعات فنی را شخصا پیگیری می‌کند و محاسبات فنی براساس چهار مؤلفه فرصت‌ها، تهدیدها، معایب و مزایا در قالب جدولی در هیئت رئیسه مطرح می‌شود و تصمیم‌گیری بر مبنای این مؤلفه‌هاست.

ادامه دارد...