شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#ایران خودرو#بودجه 1401

بازگشت اعتماد مشتریان با اجرای طرح جهش کیفی ایران خودرو

بازگشت اعتماد مشتریان با اجرای طرح جهش کیفی ایران خودرو

نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ گفت: طرح جهش کیفی محصولات ایران خودرو، موجب جلب رضایت و بازگشت اعتماد مشتریان به صنعت خودرو می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 1401 و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب گفت: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند، از ابتدای انقلاب اسلامی همیشه مسوولین از صنعت خودروساز کشور حمایت کرده اند که این حمایت در راستای حفظ اشتغال پایدار و مولد و حمایت از تولید داخل صورت گرفته است اما مردم از کیفیت خودروهای داخلی گلایه دارند.
رحمت الله نوروزی، افزود: با این شرایط بود که حتی آزادسازی واردات برای ایجاد رقابت بیشتر در بازار خودرو مدنظر نمایندگان مجلس و دولت قرار گرفت و این طرح تصویب شد تا شرایط برای ارتقای کیفیت خودروهای داخلی فراهم شود.
وی اجرای طرح جهش کیفی محصولات ایران خودرو گامی در جهت رشد کیفیت و افزایش میزان رضایتمندی مشتریان و رفع این دغدغه ها قلمداد کرد و افزود: این اقدام ایران خودرو قابل تقدیر است و باید ایران خودرو با عیب یابی محصولات خود زمینه ارتقای کیفی را فراهم کند که موجب بازگشت اعتماد و احترام به حقوق مشتریان می شود.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، افزود: ما ملتی با سابقه فرهنگی و تمدنی و با دانشمندان مشهور هستیم که بعد از جنگ تحمیلی با همت نخبگان از بحران ها عبور کرده ایم. با این روند بر اساس دیدگاه بینانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری ما می توانیم گام های بلندی را در جهت ارتقای کیفیت محصولات برداریم.
نوروزی، افزود: وقتی در زمینه تولید موشک،فناوری های دانش بنیان و ... موفق هستیم، می توانیم در زمینه بهبود کیفیت خودرو و سایر کالاهای صنعتی نیز به گونه ای عمل کنیم که رضایت مردم و مسئولان را به دنبال داشته باشد.
وی افزود: خودروسازان می توانند با بهبود کیفیت ضریب امنیت خودروهای تولید داخل را افزایش داده و اقدام اخیر ایران خودرو در اجرای طرح جهش کیفی محصولات نیز گامی در راستای اعتمادسازی مشتریان است.
نایب رییس کمیسیون تلفیق بودجه 1401 با اشاره به این که بهبود کیفیت و گارانتی محصولات در دراز مدت به نفع ایران خودرو خواهد بود، گفت: عرضه خودروهای با کیفیت و خدمات مناسب موجب خواهد شد تا مشتریان این گونه خودرو به مبلغانی برای شرکت های خودروسازی تبدیل شوند و این سرمایه ای گران‌بها برای ایران خودرو خواهد بود که موجب گرایش مشتریان ایرانی از خرید خودروهای خارجی به خودروهای تولید داخل می شود.
وی افزود: کیفیت بخشی، افزایش بهره وری و رشد تیراژ تولید اصلی مهم در صنعت خودرو است که می توان انتظار داشت با ارتقای کیفیت محصولات و ارایه خدمات بهتر به مشتریان، این اهداف محقق شده و با کاهش میزان مراجعه مشتریان ایران خودرو و سایر خودرو به شبکه خدمات پس از فروش میزان هزینه های سربار خودروسازان نیز کاهش خواهد یافت. علاوه بر آن تولید خودروهای با کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب مسیر حضور خودروهای ایرانی در بازارهای جهانی را هموار خواهد کرد.

انتهای پیام/