شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی

واکنش مدیررسانه‌ای تیم ملی به اختلافات اخیر

واکنش به اختلافات در تیم ملی: در هر خانواده‌ای اختلاف نظر وجود دارد/ قراردادی با اروگوئه منعقد نشده

مدیررسانه‌ای تیم ملی توضیحاتی را در خصوص شرایط و وضعیت فعلی تیم ملی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، محمد جماعت در خصوص اختلافات درونی تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: البته در این خصوص مصاحبه رسمی از میرشاد ماجدی منتشر شد که پاسخ بسیاری از نکته ها و ابهامات بود. صبت من هم الان تکرار مکررات است اما بار دیگر تاکید می کنم طبیعتا تصمیم گیر در مورد هر موضوعی از تیم ملی، مسیر فنی، اداری یا اجرایی،  فدراسیون فوتبال است.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی گفت: تا این لحظه هم تغییر و تحولی نداشتیم. در پاسخ به بحث هایی هم که مطرح شد، همانطور که معاون رئیس جمهور عنوان کرد؛ دولت هیچ درخواستی در خصوص تغییر در بدنه تیم ملی به ما ابلاغ نکرده و چنین نظری هم نداشته است. نگاه دولت همواره به تیم ملی، نگاه حمایتی کیفی و کمی در حوزه های مختلف بوده است.

وی در مورد اینکه حواشی به تیم ملی در جام جهانی ضرر می‌زند، عنوان کرد: این فضا با تمهیدات مدیران فدراسیون رفع می شود. تمام نفرات تیم ملی یک هدف دارند که موفقیت در تمامی عرصه ها است. ان شاالله نگرانی وجود ندارد و فضا مطلوب است.

جماعت در خصوص اینکه خود اسکوچیچ هم در به وجود آمدن این فضا و لب اعتماد بازیکنان نقش دارد، گفت: اجازه بدهید در این موارد صحبت نکنیم. باید تمام انرژی موجود در کشور را برای اینکه بهترین اتفاقات برای تیم ملی در جام جهانی رقم بخورد، به کار بگیریم.

مدیر رسانه ای تیم ملی در مورد اینکه اگر در گذشته مدیران فدراسیون برخورد قاطعانه تری با بازیکنان تیم ملی داشتند، چنین مسائلی به وجود نمی آمد، عنوان کرد: من در جایگاهی نیستم که در مورد مقامات رسمی فدراسیون صحبت کنم اما آنچه دیدم؛ سخنگو و یکی از اعضای هیات رئیسه روز چهارشنبه اظهار نظر خیلی قاطعانه ای در حمایت از کادرفنی داشتند. فضای تردیدی ندیدم.

وی در مورد اینکه به قول اسکوچیچ برخی از آب گل آلود ماهی می گیرند و این افراد چه کسانی هستند، اظهار داشت: باید منتظر باشیم. اسکوچیچ فکر کنم در هفته جاری به ایران برگردد و در این مورد از خودش سوال کنید.

جماعت در مورد فضای دو دستگی تیم ملی گفت: در هر خانواده‌ای نظرات و نگاه های مختلف وجود دارد اما آنچه مهم است و در اردوی قطر و همچنین دو بازی آخر مقدماتی جام جهانی دیدیم؛ تیم یکدست است. اختلاف نظر وجود دارد. باید انتظار معقولی داشته باشیم و همه در کنار هم برای موفقیت تیم ملی تلاش کنیم. هر خبر و اتفاقی که مربوط به فدراسیون فوتبال و تیم ملی باشد، رسانه رسمی فدراسیون اعلام می‌کند.

مدیر رسانه ای تیم ملی در خصوص برگزاری اردو و بزای های دوستانه عنوان کرد: بعد از اردوی قطر تا امروز حدودا هفته ای دو جلسه در مورد اردوی سپتامبر و تیم ملی داشتیم. ان شاالله در فیفا دی پیش رو اردویی را در اروپا خواهیم داشت. احتمال قریب به یقین کشور اتریش خواهد بود اما هنوز قطعی نشده است. دو بازی تدارکاتی برگزار می کنیم. اروگوئه یکی از اصلی ترین گزینه های ما برای برگزاری بازی است اما تا این لحظه قراردادی منعقد نشده است.

وی در مورد اینکه ممکن است آینده فدراسیون و ریاست جدید روی قراردادهای بازی دوستانه تاثیر گذار باشد، گفت: ان شاالله تا دو هفته آینده تکلیف بازی های دوستانه را نهایی می کنیم. قرارداد بسته شود روسا و افراد نقشی ندارند. طبیعتا برنامه ریزی برای اردوی پیش، در دو هفته آینده باید شکل نهایی به خودش بگیرد. فکر نمی کنم تحولات فدراسیون تاثیر داشته باشد چون تاریخ انتخابات تا زمان برگزاری اردوی سپتامبر اندک است.

منبع: فارس