شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#پلیس راهور#عید قربان

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران برای مراسم دعای عرفه و نماز عید قربان

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران برای مراسم دعای عرفه و نماز عید قربان

ایسنا نوشت: معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران تمهیدات ترافیکی پلیس برای برگزاری مراسم دعای عرفه و نماز عیدقربان را تشریح کرد.

سرهنگ علی همه‌خانی با اشاره به برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه در عصر روز شنبه و برگزاری نماز عیدسعید قربان در صبح روز یکشنبه در نقاط مختلف شهر تهران گفت: امروز برای برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه و صبح فردا برای برگزاری نماز عید سعید قربان، پلیس راهنمایی و رانندگی نیز تمهیدات خود را اجرا کرده و ماموران ما از آمادگی کافی برخوردار خواهند بود تا نسبت به روان‌سازی و مدیریت ترافیک در اطراف محل‌های برگزاری به ویژه اماکن شلوغ و پرتردد اقدام کند.

وی با اشاره به تمهیدات پلیس برای برگزاری مراسم دعای عرفه گفت: این مراسم از حوالی ساعت 16:30 امروز در مصلی امام خمینی (ره) آغاز می‌شود و با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود که جمعیت زیادی از نقاط مختلف شهر در این مراسم حاضر شوند، پلیس نیز تمهیدات ویژه‌ای را در معابر اطراف و معابر منتهی به مصلی امام خمینی (ره) اتخاذ کرد است. همچنین پارکینگ‌هایی این مجموعه نیز برای پارک خودروی شهروندان در نظر گرفته شده است.

همه خانی افزود:‌ وسایل حمل و نقل عمومی نظیر مترو نیز در این محدوده فعال است و توصیه ما به شهروندان این است که از این وسایل برای حضور در این مراسم پرفیض استفاده کنند. همچنین در دیگر محل‌های برگزاری مراسم دعای عرفه نیز ماموران پلیس حضور داشته و حضور آنان در اطراف محل‌های پرتجمع برگزاری دعای عرفه تا پایان مراسم و تخلیه جمعیت ادامه خواهد داشت.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران به برگزاری نماز عید سعید قربان نیز اشاره کرد و گفت: برای برگزاری این مراسم نیز پلیس تمهیدات خود را اتخاذ کرده است. در همین راستا نیز از ساعاتی پیش از شروع مراسم نماز عیدقربان در مصلی امام خمینی (ره) در صبح روز یکشنبه، ماموران پلیس در معابر اطراف و منتهی به محل برگزاری نماز حضور خواهند داشت که این حضور تا پایان مراسم و تخلیه کامل جمعیت ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنین در دیگر محل‌های برگزاری نماز به خصوص اماکن و محل‌های پرجمعیت، ماموران پلیس راهور حضور داشته و نسبت به ارائه خدمات ترافیکی به نمازگزاران اقدام خواهند کرد.

همه‌خانی از شهروندان خواست که تا حد امکان برای حضور در مراسم دعای عرفه وهمچنین نماز عیدقربان از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند و در صورتی هم که اصرار بر استفاده از خودروی شخصی دارند همکاری لازم را با ماموران پلیس داشته باشند و در محل‌های تعیین شده پارک کنند.

بیشتر بخوانید:

47231