شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##پیام#توئیتری#وزیر#جنگ#رژیم#صهیونیستی#برای#پادشاه#مغرب

پس از گفتگوی تلفنی با همتای مغربی عنوان شد؛

پیام توئیتری وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای پادشاه مغرب

پیام توئیتری وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای پادشاه مغرب

بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز گذشته در تماس تلفنی با همتای مغربی خود از توسعه و تقویت روابط دوجانبه با این کشور ابراز خرسندی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز گذشته (جمعه) با «عبداللطیف لودیی» وزیر دفاع مغرب به صورت تلفنی گفتگو کرد.

وی در پیامی توئیتری ضمن اشاره به گفتگو با همتای مغربی خودش، نوشت: من با دوستم عبداللطیف لودیی صحبت کردم و عید قربان را به وی تبریک گفتم!

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه این پیام توئیتری محمد ششم پادشاه مغرب را خطاب قرار داده و آرزوی خوشبختی و پیشرفت برای وی داشته است!

گفتنی است رژیم صهیونیستی و مغرب در سال ۲۰۲۰ با میانجیگری دونالد ترامپ رئیس جمهور وقت آمریکا، توافق عادی سازی روابط را به امضا رساندند. از آن زمان تاکنون مقامات دو طرف، سفرهای متعددی داشته و روابط دوجانبه را تقویت کرده‌اند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی در سایه امضای توافقات عادی سازی روابط با دولت‌های عربی نظیر امارات، بحرین و مغرب، تلاش دارد که از این مساله در راستای اهداف خود برای سرکوب هر چه بیشتر فلسطینی‌ها و افزایش نفوذ منطقه‌ای خود استفاده کند.

براساس آمارهای رسمی مراکز فلسطینی، رژیم صهیونیستی در شش ماهه ابتدای سال جاری میلادی (۲۰۲۲) ۷۷ فلسطینی را به شهادت رسانده که ۱۵ نفر از آنها کودک بوده‌اند.