شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین#سعید

در پیام تبریک عید قربان؛

جهاد اسلامی بر ادامه راه جهاد تا آزادی سرزمین فلسطین تأکید کرد

جهاد اسلامی بر ادامه راه جهاد تا آزادی سرزمین فلسطین تأکید کرد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین و شاخه نظامی آن در پیام تبریک خود به مناسبت عید سعید قربان، اتحاد و همبستگی در مقابل دشمن صهیونیستی تا آزادی فلسطین و بازگشت آوارگان به آن را خواستار شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین و «گردان‌های قدس» شاخه نظامی این جنبش با صدور بیانیه‌ای عید سعید قربان را به امت‌های اسلامی و عربی و ملت فلسطین به ویژه خانواده‌های شهدا و مجروحان و اسیران دربند زندان‌های رژیم صهیونیستی تبریک گفتند.

در این بیانیه آمده است: در این عید خجسته ما از بزرگترین معانی ایثار و فداکاری الهام می‌گیریم تا به پیروزی بر دشمن یقین بیشتری پیدا می‌کنیم و با اعتماد به نفس و مصمم‌تر جهاد را ادامه دهیم تا خداوند متعال آزادی سرزمین فلسطین و باز پس گیری مقدسات آن و بازگشت آوارگان مان به سرزمین و خانه‌هایشان را مقدر فرماید.

در ادامه این بیانیه تأکید شد: به مناسبت عید سعید قربان، همگان را به پیوستگی بیشتر صفوف اتحاد، ایستادگی در مقابل دشمن صهیونیستی و مقابله با همه طرح‌ها و نقشه‌های آن و پایبندی به حقوق و مبانی ملی فرا می‌خوانیم. ما همچنین خواهان اتحاد، همبستگی و انسجام همه ملت فلسطین در تمام اماکن حضور هستیم.

جنبش جهاد اسلامی و شاخه نظامی آن در پایان بیانیه خود ذکر کرد: از خداوند می‌خواهیم که طاعت، قربانی‌ها و اعمال نیک شما و جهاد و پاسداری ما از قدس و مسجد الاقصی ما را بپذیرد، شهدای ما را مورد رحمت خود قرار دهد، مجروحان ما را شفا بخشد و به مجاهدان توانایی و یاری عطا فرماید و ضربات آنها به دشمن صهیونیستی را مستحکم گرداند.