شهر خبر

طی ۲۴ ساعت گذشته؛

ائتلاف سعودی ۱۲۶ مرتبه آتش بس در یمن را نقض کرد

ائتلاف سعودی ۱۲۶ مرتبه آتش بس در یمن را نقض کرد

منابع یمنی از تداوم نقض آتش بس در این کشور از سوی ائتلاف سعودی و مزدورانش خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، منابع یمنی از تداوم نقض آتش بس در این کشور از سوی ائتلاف متجاوز سعودی و مزدورانش خبر دادند.

بر اساس این گزارش، ائتلاف سعودی و مزدورانش طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۶ مرتبه آتش بس انسانی نظامی در یمن را نقض کردند.

۲۲ مورد پرواز پهپادهای جاسوسی و مسلح در آسمان استان های مارب، حجه، الجوف، صعده، الضالع، الحدیده، البیضاء و جبهه های مرزی به عنوان بخشی از این موارد نقض آتش بس اعلام شده است.

مزدوران سعودی همچنین نسبت به ایجاد استحکامات رزمی در منطقه التحیتا در استان الحدیده و اطراف شهر مارب مبادرت کردند.

۸۲ مورد تیراندازی به سمت منازل شهروندان و مواضع نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در استان های مارب، تعز، حجه، صعده، الضالع، الحدیده، البیضاء و جبهه های مرزی از دیگر موارد نقض آتش بس توسط ائتلاف سعودی و مزدورانش اعلام شده است.

مزدوران سعودی همچنین با ۲۰ مورد بمباران توپخانه ای استان های مارب، تعز، حجه، صعده، الحدیده و جبهه های مرزی، مواضع نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در البلق الشرقی و ملعاء در استان مارب را هم مورد بمباران توپخانه ای شدید قرار دادند.

مواضع نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در جبهه القصر در استان تعز و حرض در استان حجه نیز مورد بمباران توپخانه ای مزدوران سعودی قرار گرفت.

بمباران توپخانه ای مواضع نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در رازح و منطقه البتول در استان صعده و منطقه الجبلیه در بخش التحیتا و شمال حیس در استان الحدیده از دیگر موارد نقض آتش بس در یمن توسط ائتلاف سعودی و مزدروانش اعلام شده است.