شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تایلند#جمعه#اردبیل

انتقاد تند خطیب جمعه اردبیل از یک «خطیب جمعه بسیار منحرف که با بی‌شرمی به تایلند سفر کرده»

انتقاد تند خطیب جمعه اردبیل از یک «خطیب جمعه بسیار منحرف که با بی‌شرمی به تایلند سفر کرده»

فارس نوشت: آیت‌الله عاملی ضمن گلایه از صف‌های طولانی نان در نانوایی‌ها از مسوولان خواست تا برای کاهش صف‌های نان تدابیر جدی اتخاذ کنند ، از نانوایان انتظار امانت‌داری داریم، همچنین از مردم می‌خواهیم قانون را دور نزنند.

آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن گلایه از صف‌های طولانی نان در نانوایی‌ها و به زحمت افتادن مردم اظهار کرد: از مسوولان استان مخصوصاً از مدیریت ارشد استان می‌خواهیم در خصوص نان تدابیر جدی اتخاذ کنند.

وی افزود: این ظلم بزرگی به نظام است که بالاترین یارانه را برای نان پرداخت می‌کند و با قیمتی که در هیچ نقطه دنیا با آن قیمت نان نمی‌دهند نان تهیه می‌کند اما صف‌های طولانی باعث شده تا مردم اظهار ناراحتی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: از مسوولان انتظار درایت، برنامه‌ریزی و نظارت و از نانوایان انتظار امانت‌داری داریم، همچنین از مردم می‌خواهیم قانون را دور نزنند.

انتقاد از خطیب جمعه «بسیار منحرف»

خطیب جمعه اردبیل با تاکید بر اینکه حج بدون برائت از دشمنان خدا و دشمنان دین و دشمنان امت قطعاً حج اسلامی نیست، بیان کرد: خداوند طواف بر هر بیتی را نمی‌خواهد بلکه طواف بر بیت عتیق یعنی آزاد را می‌خواهد و امروز هم بیت و هم‌حج اسیر است و آزاد نیست.

آیت الله سیدحسن عاملی امام جمعه اردبیل

آیت‌الله عاملی افزود: از عجایب حج امسال این است که پادشاه عربستان که خود را امیر حجاج می‌داند این هفته یک خطیب بسیار منحرف که کل عالم اسلام از او متنفر است به نام محمد عیسی را مامور کرد تا خطبه نماز جمعه را اقامه کند، اقامه نماز جمعه در دهه ذی‌الحجه بسیار مهم است چون تمام حجاج بیت‌الله به آن گوش می‌دهند؛ به همین جهت همه حساس هستند که پادشاه عربستان چه کسی را به عنوان خطیب نماز جمعه معرفی می‌کند.

وی بیان کرد: این خطیب درباری با کمال بی‌شرمی قبلاً به اردوگاه نازی‌ها در آلمان رفت و برای کشته‌های هولوکاست نماز رحمت خواند! همچنین با بی‌شرمی به تایلند سفر کرد و با بودایی‌ها نماز خواند! و او همان کسی است که اعتقاد دارد مالکیت بقیع برای یهودی‌ها است! اسرائیل نیز اخیراً بسیار شادمانی کرده و تشکر بلیغ از حکومت عربستان کرده که دستور داد تمام آیات قرآن که یهودی‌ها را مذمت می‌کند از کتاب‌های درسی عربستان حذف شود، و عجیب این است که در تمام این خلاف‌ها روحانیت رسمی وهابیت یک کلمه حرف نمی‌زند اما به راحتی شیعه را تکفیر می‌کنند.

۲۱۲۱۷