شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین#غزه

منابع صهیونیستی تائید کردند:

نفوذ مقاومت فلسطین به ساختار نظامی و امنیتی تل آویو

نفوذ مقاومت فلسطین به ساختار نظامی و امنیتی تل آویو

فردی ساکن منطقه «حورا» در نقب به اتهام ارائه اطلاعات و گزارش‌ها به فلسطینی‌ها در نوار غزه دستگیر شد.

‌به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه‌های عبری زبان مدعی دستگیری فردی نظامی ساکن منطقه «حورا» در نقب به اتهام ارائه اطلاعات و گزارش‌ها به فلسطینی‌ها در نوار غزه شدند.

بر اساس آنچه وب‌سایت عبری زبان والا گزارش داده است، «شین بت» به عنوان سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موفق شده است که یک نظامی جوان را با نام «شهاده ابوالقیان»، ۲۵ ساله، در ۳۰ مه ۲۰۲۲ در منطقه حورا در نقب دستگیر کنند.

والا همچنین گفت: تحقیقات شین بت نشان داد که ابوالقیان توسط نهادهایی از نواز غزه استخدام شده بود و وظایفی مانند جمع‌آوری اطلاعات، عکاسی از سایت‌های نظامی تل آویو و سرقت سلاح به منظور انتقال آنها به سایر عناصر در نوار غزه را برعهده داشته است.

بر اساس تحقیقات، انگیزه اقدامات ابوالقیان برای ارتباط گیری با سازمان‌های مقاومت در نوار غزه، تمایل وی به انتقام‌گیری از اقدامات صهیونیست‌ها علیه خانواده وی و ساخت و سازهای غیرقانونی رژیم صهیونیستی در مناطق فلسطینی است.

گروه‌های مقاومت فلسطینی طی چند سال گذشته تحرکات و فعالیت‌های امنیتی خود در مناطق حساس سرزمین‌های اشغالی را سرعت بخشیده‌اند و سال گذشته نیز در شرایطی که سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مشغول تغییر رئیس خود بود، پایگاه اطلاع‌رسانی «فلسطین الان» خبر داد، اطلاعاتی دست اولی در رابطه با هویت رئیس‌جدید سازمان جاسوسی شاباک اسرائیل از منابعی در گروه‌های مقاومت فلسطینی به دست آورده است و به رغم تمامی مخفی کاری‌های اسرائیل برای مبهم نگه داشتن هویت رئیس‌جدید شاباک، گروه‌های مقاومت موفق شدند هویت این فرد را کشف و مشخص کنند.