شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مشهد#معاون وزیر#فوتبال#کارگران

یک طرح ورزشی با حضور معاون وزیر تعاون در مشهد به بهره برداری رسید

یک طرح ورزشی با حضور معاون وزیر تعاون در مشهد به بهره برداری رسید

مشهد- ایرنا- زمین چمن مصنوعی فوتبال شهدای مدافع حرم و بوفه مجموعه ورزشی کارگران شهید برونسی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در منطقه قاسم آباد مشهد به بهره برداری رسید. 

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر پنجشنبه در آیین افتتاح این طرح ورزشی گفت: یکی از محورهای اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسعه کمی و کیفی ورزش است و باید کارفرماها به این نگرش برسند که سرمایه گذاری در ورزش کارگری باعث رشد و پیشرفت خواهد شد. 

محمد چکشیان ابراز  امیدواری کرد که خراسان رضوی با اتخاذ رویکردی جهادی شاهد تحولات بیشتری در حوزه ورزش باشد به ویژه این که این استان در حوزه های فرهنگی و اجتماعی پیشتاز بوده و می تواند به الگویی در کشور تبدیل شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: امید است با افزایش فضاهای ورزشی برای جامعه کار و تولید، شاهد کاهش بیش ‌از پیش آسیب‌های اجتماعی در سطح استان باشیم.

محمد امین بابایی افزود: این زمین چمن مصنوعی با هزینه ای افزون بر ٢ میلیارد تومان و در مساحت سه هزار مترمربع به عنوان بزرگترین زمین چمن مصنوعی شرق کشور در منطقه قاسم آباد مشهد افتتاح شد.

وی اضافه کرد: زمین چمن مصنوعی مزبور نخستین طرحی است که به صورت خصوصی در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرا شده و شایسته است که این روند ادامه داشته باشد.

به گزارش ایرنا، همزمان با بهره برداری از زمین چمن مزبور، کلنگ طرح شهربازی مجموعه ورزشی کارگران شماره ٢ مشهد در منطقه قاسم آباد با حضور معاون وزیر تعاون به زمین زده شد.

این طرح قرار است با مشارکت بخش خصوصی و با اعتبار ١۵٠ میلیارد تومان در زمینی به وسعت ٢۵ هزار مترمربع طی یک سال آینده در مرحله نخست خود به بهره برداری برسد.