شهر خبر

آزادی ۴ گروگان از دست قاچاقچیان مخدر

آزادی ۴ گروگان از دست قاچاقچیان مخدر

ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی فارس گفت: با تلاش ماموران پلیس شهرستان‌های داراب و نی‌ریز، ۴ نفر گروگان از چنگال آدم ربایان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

سردار رهام بخش حبیبی پنج‌شنبه ۱۶ تیر در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: ۱۲ تیرماه امسال در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ربایش ۴ نفر توسط افراد ناشناس در یکی از محلات شهرستان داراب، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد، ۴ نفر توسط سرنشینان یک سواری پژو ۴۰۵ گروگان گرفته شده و سریعا گروگان‌گیران متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی فارس تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع ماموران انتظامی داراب تلاش گسترده را برای رها سازی افراد ربوده شده را آغاز و موفق شدند همان روز (۱۲ تیرماه جاری) یکی از آدم ربایان را در این شهرستان دستگیر و یک نفر از افراد ربوده شده را نیز آزاد کنند.

سردار حبیبی‌ با بیان اینکه در تحقیقات از فرد دستگیر شده مشخص شد دیگر افراد دخیل در این گروگانگیری در مسیر شیراز-کرمان در حال تردد هستند، گفت: بلافاصله طرح مهار اجرا و ماموران انتظامی شهرستان نی‌ریز موفق شدند خودرو متعلق به آدم‌ربایان شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کنند.

او با اشاره به اینکه در این ماموریت (توقیف خودرو) ۲ نفر گروگان‌گیر دستگیر و ۳ نفر آدم‌ربا نیز صحیح و سالم آزاد شدند، گفت: در بررسی تکمیل مشخص شد علت و انگیزه آدم‌ربایی معامله ناصواب مواد مخدر بوده است.

رئیس پلیس فارس با اشاره به اینکه هر ۳ آدم‌ربا برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تاکید کرد: پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت، آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت مشاهده هرگونه اقدام غیر قانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

۲۳۳۲۳۱