شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رییس فدراسیون#سال جاری

نایب رییس فدراسیون پزشکی: ارتقا سطح دانش پزشکی مربیان ورزش امری ضروری است

نایب رییس فدراسیون پزشکی: ارتقا سطح دانش پزشکی مربیان ورزش امری ضروری است

همدان- ایرنا- نایب رییس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور گفت: ارتقای سطح دانش پزشکی مربیان رشته های ورزشی امری ضروری است و این امر یکی از رویکردهای اصلی فدراسیون در سال جاری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،  لاله حاکمی  روز پنج شنبه در مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی استان همدان اظهار داشت: یکی از نیازهای اصلی ورزش کشور به روزرسانی اطلاعات و دانش پزشکی مربیان ورزشی است و فدراسیون به دنبال برگزاری کلاس‌های دانش افزایی پزشکی برای مربیان در طول سال است.

وی افزد: به روز رسانی اطلاعات و دانش پزشکی مربیان ورزشی بسیار حایز اهمیت است و فدراسیون پزشکی ورزشی برنامه‌های مدونی را در این حوزه برای اجرا دارد.

حاکمی، ورزش را عامل سلامتی و پویایی و شادابی جامعه دانست و گفت: جامعه‌ای که ورزش را در سبد هزینه‌ای و زندگی خود قرار دهد کمتر با مشکلات جسمانی و روحی و روانی مواجه می‌شود.

به گفته وی،باید جامعه را به سمت تجویز نسخه‌های ورزشی هدایت کنیم و این رسالت و وظیفه مهم بر عهده هیات پزشکی ورزشی است و سایر هیات‌ها نیز باید دراین زمینه همکاری کنند.

نایب رییس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور خاطرنشان کرد: همگانی کردن ورزش از اولویت‌های این فدراسیون است و انجام فعالیت‌های بدنی منظم و برنامه ریزی شده، عامل تعادل جسمی و روحی و در نتیجه کاهش مصرف دارو در جامعه است.

مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی استان همدان امروز با حضور نایب رییس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی رشید حیدری مقدم با کسب ۲۲ رای از مجموع ۲۲ رای ماخوذه برای مدت چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات پزشکی ورزشی همدان انتخاب شد.