شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#جام جهانی

نیک‌نفس: می‌خواهم در جام جهانی بازی کنم/ از کارکردن با مربیان پرتغالی خاطرات خوشی دارم

نیک‌نفس: می‌خواهم در جام جهانی بازی کنم/ از کارکردن با مربیان پرتغالی خاطرات خوشی دارم

تهران- ایرنا- هافبک آبی پوشان تهرانی گفت: موفقیت در استقلال و بازی در جام جهانی از جمله اهداف من در آینده است و با توجه به خاطرات خوبی که از مربیان پرتغالی دارم، برای شروع تمرینات با ساپینتو اشتیاق زیادی دارم.

به گزارش ایرنا، زبیر نیک نفس پس از تمدید قرارداد دو ساله خود با باشگاه استقلال افزود: خیلی خوشحالم که این سعادت نصیب من شد تا در خدمت هواداران و باشگاه بزرگ استقلال باشم و امیدوارم در  ۲ سال آینده، سال‌های خیلی خوبی برای همه این عزیران باشد.

وی ادامه داد: در این مدت تمام توانم را در تمرینات و بازی های پیش رو به کار خواهم گرفت و با همه وجودم برای موفقیت استقلال تلاش می کنم، هدف من موفقیت با استقلال است و بعد می خواهم در جام جهانی حضوری موثر و موفق داشته باشم. 

نیک نفس در مورد شروع تمرینات و کار با ساپینتو گفت: خیلی مشتاق هستم که تمرینات هرچه زودتر شروع شود تا بچه‌های تیم را دوباره ببینم و با ریکاردو ساپینتو و کادرش کار را شروع کنم. من قبلا با چند مربی پرتغالی کار کرده‌ام و خاطرات خوبی از آن‌ها دارم. طبق رزومه ای که از او دیدم به نظرم مربی بزرگی است و امیدوارم سال خوبی را کنار هم داشته باشیم.