شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#یوونتوس

اولین پیشنهاد یوونتوس برای خرید کولیبالی/ ازسرگیری مذاکرات بانوی پیر با موراتا

اولین پیشنهاد یوونتوس برای خرید کولیبالی/ ازسرگیری مذاکرات بانوی پیر با موراتا

بانوی پیر ضمن اینکه برای جذب مدافع میانی تیم فوتبال ناپولی دست به کار شده، مذاکرات خود برای برگرداندن مهاجم اسپانیایی‌اش را هم آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نمایندگان باشگاه یوونتوس روز گذشته (چهارشنبه) با فالی رامادانی مدیربرنامه‌‌های کالیدو کولیبالی مدافع میانی تیم فوتبال ناپولی ملاقات کردند تا مراتب رسمی تمایل این باشگاه برای خرید این بازیکن سنگالی را به اطلاع تیم جنوب ایتالیا رسانده و اولین پیشنهاد خود را برای او ارائه کنند.

طبق گزارش رومئو آگرستی، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، اولین پیشنهاد یوونتوس برای خرید کولیبالی 31 ساله که 30 میلیون یورو به علاوه 6 میلیون یورو حقوق سالانه است، را ارائه کرده است. در این میان سایت کالچو مرکاتو نیز نوشته که خود بازیکن که از سال 2014 در ناپل حضور داشته نیز نسبت به این جابجایی راغب است.

با توجه به جدایی احتمالی ماتیس دلیخت از یوونتوس، این باشگاه قصد دارد یک جانشین برای او جذب کند و مدافع سنگالی ناپولی هم گزینه اصلی بانوی پیر است.

در همین حال سایت توتومرکاتو، دیگر رسانه ورزشی ایتالیا اعلام کرده است که فدریکو کروبینی، مدیر اجرایی باشگاه یوونتوس قرار است با مارکو بوسیلو و مارکو برانکا، مدیران برنامه آلوارو موراتا در شهر میلان ملاقات کند تا راهی برای برگرداندن موراتای 29 ساله به یووه پیدا کنند. موراتا در پایان قرارداد قرضی دو ساله‌اش به اسپانیا برگشته تا تمریناتش را در اتلتیکومادرید از سر بگیرد هرچند بعید به نظر می‌رسد که او جایی در برنامه‌های تاکتیکی دیه‌گو سیمئونه داشته باشد به خصوص که ظاهراً اختلافات قدیمی میان دو طرف هم حل نشده است. یوونتوس این امکان را داشت که با پرداخت 35 میلیون یورو موراتا را از اتلتیکومادرید بخرد اما حاضر پرداخت این رقم نشد و اتلتیکومادیرد هم با کاهش قیمت بازیکن رضایت نداد. با این حال باشگاه ایتالیایی قصد دارد یک بار دیگر شانس خود را برای برگرداندن موراتا با رقمی پایین‌تر امتحان کند.

موراتا که جزو بازیکنان محبوب ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس است، فصل گذشته در 48 بازی رسمی‌اش برای بانوی پیر در تمامی رقابت‌ها 12 گل زد و 9 پاس گل داد.

انتهای پیام/