شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#استانی#رئیس جمهور#دولت سیزدهم

رییس جمهور به کردستان سفر می‌کند

رییس جمهور فردا مهمان کردستانی ها است

رئیس جمهور در بیست و هفتمین سفر استانی خود روز فردا به همراه جمعی از اعضای هیات دولت سیزدهم به استان کردستان سفر می‌کند.

به گزارش مشرق، کردستان سرزمین فرهنگ و هنر، آخر هفته جاری چشم انتظار سفر رییس‌جمهور است، به این امید که هیات دولت مشکلات مردم و کمبودها در بخش‌های مختلف را از نزدیک ببیند و برای رفع آن چاره‌اندیشی کند.

در این سفر معاونین و وزرای دولت رییس جمهور را همراهی می‌کنند که هر شهرستانی میزبان یکی از وزرا و یا همراهان رییس جمهور خواهد بود.

حضور رییس جمهور و هیات دولت در استان، فرصت خوبی است تا با وضعیت منطقه بیشتر آشنا شده و برای رفع مشکلات استان تصمیم گیری شود.

 استاندار کردستان گفت: برای برنامه ریزی سفر و پیگیری طرح‌های عمرانی، جلسات کارشناسی متعددی در سطح استان و ستاد دولت تشکیل شده است و در این جلسات کارشناسی با همکاری نهادهای اجرایی، اولویت‌های استان احصا و برای اجرای طرح‌های اولویت دار تصمیم لازم اتخاذ شده تا در این سفر مصوب شود.

اسماعیل زارعی کوشا گفت: رئیس جمهور و هیأت همراه از چند منطقه بازدید می‌کنند و نشست‌هایی را در استان برگزار خواهد کرد که مهمترین آن نشست عمومی با مردم در ورزشگاه ۲۲ گولان خواهد بود.

به گفته او در جلسه شورای اداری استان نیز  مصوبات سفر تشریح خواهد شد و دستوارات رئیس جمهوری اعلام می‌شود.

تجمع کردستانی ها و دیدار عمومی با رییس جمهور عصر روز جمعه در ورزشگاه ۲۲ هزار نفری گولان برگزار می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران