شهر خبر

کارهایی که رابطه عاشقانه شما را نابود میکند | این شش کار را برای پایدار ماندن رابطه خود انجام ندهید

در این مطلب 6 کاری را که به رابطه شما آسیب می‌زند معرفی می‌کنیم.

کارهایی که رابطه عاشقانه شما را نابود میکند | این شش کار را برای پایدار ماندن رابطه خود انجام ندهید

اگر می‌خواهید رابطه ماندگاری داشته باشید این 6 کار را انجام ندهید

اگر در پی آن هستید که رابطه سالم و طولانی‌ای را تجربه کنید، لازم است برخی نکات را رعایت کنید. نیازی نیست مضطرب شوید و فکر کنید که باید برای حفظ رابطه‌تان کاری کنید. فقط می‌بایست دست از انجام بعضی کارها بردارید. در این مطلب 6 کاری را که به رابطه شما آسیب می‌زند معرفی می‌کنیم.

1-دائم فکر نکنید که رابطه‌تان دوام نمی‌آورد

وارد شدن به یک رابطه با این فکر که روزی تمام می‌شود اشتباه است. هربار که مشکلی در رابطه‌تان پیش می‌آید با خود می‌گویید: «دیدی؟ من می‌دونستم این رابطه دوام نمی‌آره.» شما خودتان رابطه را خراب می‌کنید تا حرفتان را ثابت کنید که رابطه‌تان دوام نداشته است.

2- بازی درنیاورید

شاید ناراحت، عصبانی یا غمگین باشید. شریک زندگی‌تان از شما می‌پرسد که چه شده، شما می‌گویید: «هیچی». یا ناراحتی خود را سر مسائل دیگر بروز می‌دهید. این کارها باعث آسیب به رابطه می‌شود. عصبانی شدن و آسیب رساندن به طرف مقابل را کنار بگذارید و با احترام با یکدیگر ارتباط برقرار کنید.

3- این فکر را کنار بگذارید که عشق کافی است

زوج‌ها در طول زمان با سختی‌ها و مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شوند. دوست داشتن یکدیگر به آن‌ها کمک می‌کند که از پس مشکلات برآیند اما تنها عشق کافی نیست. باید هر دو هم‌پای هم مشکلات را حل کنند.

4- حسادت نکنید

اگر فکر می‌کنید که از اینکه ببینید طرف مقابلتان با اشخاص دیگری هم صمیمی شده حس حسادت به شما دست می‌دهد باید بگوییم که این حس کار دستتان می‌دهد. شاید قبلاً به شما خیانت کرده باشند و اعتمادتان خدشه‌دار شده باشد، این دلیل خوبی برای حسادت نیست. حسادت نشانه عشق نیست. روابط طولانی بر پایه اعتماد استوار است.

5- به کمتر از لیاقتتان بسنده نکنید

وقتی طرف مقابلتان برای شما احترام قائل نیست و کمتر از لیاقتتان رفتار می‌کند باید بدانید که این رابطه دوام نمی‌آورد. نباید با این قضیه که به اندازه لیاقتتان با شما رفتار نمی‌شود کنار بیایید چون در طولانی مدت باعث عذابتان خواهد شد.

6- گمان نکنید که برای شاد بودن به شخص دیگری نیاز دارید

منتظر ننشینید. زندگی‌تان را ادامه دهید. دوستان جدیدی پیدا کنید. در کار خود پیشرفت کنید. تناسب اندام پیدا کنید. سالم غذا بخورید و در نهایت خوشحال زندگی کنید. کسی که به دنبالش هستید شخصی را که ناراضی، بدبخت، تنها یا ناامید است نمی‌خواهد. هرچه بیشتر پیشرفت کنید افراد بیشتری تمایل دارند که با شما ارتباط برقرار کنند.

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

منبع: ۵۵ آنلاین