شهر خبر

کمک ۲۱ شرکت دولتی برای تیمداری در ۲۱ رشته ورزشی در خوزستان

کمک ۲۱ شرکت دولتی برای تیمداری در ۲۱ رشته ورزشی در خوزستان

اهواز - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: برنامه ریزی شده تا با کمک ۲۱ شرکت وابسته به دولت، در ۲۱ رشته ورزشی که از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان مشخص شده، تیمداری صورت گیرد.

به گزارش ایرنا آقارضا فتوحی، در نشست شورای ورزش خوزستان که روز چهارشنبه در محل استانداری برگزار شد بیان کرد:در ماه‌های اخیر اقدامات خوبی از سوی اداره‌ کل ورزش و جوانان خوزستان انجام شده و کارها تخصصی تر انجام می شود که این موضوع نویدبخش روزهای خوب برای ورزش خوزستان است.

وی با اشاره به تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش و ورزش و جوانان برای استفاده از اماکن ورزشی ۲ طرف افزود: همه دستگاه‌های اجرایی دولتی و نیمه دولتی موظف هستند به اداره‌ کل ورزش و جوانان خوزستان کمک کننند چرا که ورزش نقش مهمی در سلامتی افراد جامعه دارد.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت استعدادهای ورزشی بی نظیری که در خوزستان وجود دارد از وزارت ورزش و جوانان می‌خواهیم نگاه ویژه‌ای به ورزش خوزستان داشته باشد.

فتوحی با اشاره به راه اندازی استخرهایی در جوار رودخانه‌ها گفت: این موضوع اساسی باید مورد توجه همه دستگاه‌های اجرایی استان قرار بگیرد تا به جای غرق‌ شدن افراد، در یک محیط قابل کنترل بحث تفریحات سالم را در استان داشته باشیم.

در این آیین امضای تفاهم نامه همکاری بین ادارات کل "آموزش و پرورش خوزستان" و "ورزش و جوانان خوزستان" منعقد شد.