شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#زلزله#زلزله هرمزگان#مجموعه

جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای هموطنان آسیب‌دیده از زلزله هرمزگان

جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای هموطنان آسیب‌دیده از زلزله هرمزگان

مدیرعامل موسسه خیریه نیکان ماموت از آمادگی این مجموعه برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای هموطنان آسیب‌دیده از زلزله هرمزگان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ نازک فردوس با اشاره به وقوع زلزله هرمزگان اظهار کرد: خیریه نیکان ماموت این بار نیز همچون گذشته که پیشقدم در امدادرسانی به هموطنان آسیب‌دیده از بحران بود، آمادگی خود را برای دریافت کمک‌های نقدی هموطنان و خیرین اعلام کرده است تا این کمک‌ها را در اختیار نیازمندان واقعی قرار دهد.

وی گفت: وقوع زلزله و ویرانی‌های حاصل از زلزله هرمزگان معضلات فراوانی برای هموطنانمان ایجاد کرده است. این در حالی‌ است که خانواده‌ها خصوصا خانواده‌های مناطق محروم در سال جدید با مشکلات اقتصادی زیادی روبه‌رو بوده‌اند. در چنین شرایطی حمایت نقدی خیرین و نیکوکاران می‌تواند مشکل‌گشای بسیاری از موارد باشد. نیکان ماموت همچنان با کمک‌های مردمی برای حمایت هموطنان زلزله‌زده هرمزگان، حد اعلای تلاش خود را خواهد کرد.

مدیرعامل موسسه خیریه نیکان ماموت افزود: در این بحران از سوی سازمان جمعیت داوطلبان هلال احمر گزارش نیاز هموطنان در هرمزگان به دست خیریه‌ها می‌رسد و کمک‌های مردمی به مناطق زلزله‌زده مدیریت می‌شود. چرا که در چنین وضعیتی جهت تنظیمِ میزان امدادرسانی برنامه‌ریزی لازم است و جمعیت هلال احمر با اشراف به مناطق و شرایط، گزینه مناسبی برای این کار بوده و می‌تواند تبعات ناشی از این حوادث را نیز مدیریت کند.

وی ادامه داد: همچنین از لحظه‌ای که در این مناطق اوضاع، بحرانی اعلام شد خیریه نیکان اقدام به جمع‌آوری اقلام و کمک‌های مردمی کرده و با انتشار فراخوانی در فضای مجازی دایره جمع‌آوری کمک‌ها را گسترش داد؛ چرا که انگیزه‌های مردمی برای کمک به همنوعانشان در سخت‌ترین شرایط هم بالاست.

گفتنی است خیرین و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به وبسایت موسسه خیریه نیکان ماموت به نشانی www.nikancharity.org با این موسسه و اقداماتی که تا کنون انجام داده است، آشنا شوند و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امدادرسانی در بحران هرمزگان با شماره تلفن 22176001-021 تماس حاصل کنند. 

ارسال چادر، اقلام زیستی و بسته‌های غذایی از تهران به مناطق زلزله‌زده هرمزگان

انتهای پیام/