شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سال آینده

آغاز تولید انبوه « ری را» و محصول پروژه « TF ۲۱ » از سال آینده

قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو، از وارد کردن خودرو‌های جدید این شرکت  به سبد محصولات ایران خودرو خبر داد.
پورمجیب اعلام کرد: در سال ۱۴۰۱ ایران خودرو در نظر دارد ۲۷۹ برنامه ارائه دهد. طبق گفته وی این خودروهای جدید با رعایت استانداردهای ۸۵ گانه عرضه خواهند شد.

قائم مقام توسعه گروه صنعتی ایران خودرو همچنین افزود: برنامه ایران خودرو کاهش تولید خودروهای ناقص است، به گونه ای که ابتدای سال ۶۲ هزار و ۵۰۰ خودرو ناقص داشتیم و اکنون به ۲۲ هزار خودرو رسیده است.

 

وی ادامه داد: در نظر داریم که ماندگاری خودروهای ناقص در کف پارکینگ‌ها به صفر برسد و طبق همین برنامه، زمان تولید خودرو را کاهش داده ایم و در حال حاضر در هر ۳۰ ثانیه حدود ۲ هزار ۵۰۰ قطعه بهم متصل و تبدیل به یک خودرو می‌شوند.

به گفته پورمجیب باید تنوع بخشی به محصولات ایران خودرو بازگردد. از این رو قرار است که محصولات قدیمی از خطوط تولید حذف و محصولات جدید جایگزین آنها شوند و بر همین اساس توقف تولید دو محصول سمند و پژو ۴۰۵ هدف‌گذاری شده است.

قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو گفت: اخیرا از شاسی بلند ایران به نام «ری‌را» رونمایی شده و قرار است محصول پروژه TF۲۱ نیز در آینده‌ای نزدیک رونمایی شود؛ هر دو این محصول با بالاترین سطح کیفیت در سال آینده وارد مرحله تولید انبوه و عرضه به بازار خواهند شد.

پنجم تیر خودروی کراس‌اوور ملی «ری‌را» با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در گروه صنعتی ایران خودرو رونمایی شد.

وزیر صمت پیشتر گفته بود که آزمون‌های جاده‌ای این خودرو از اواخر شهریور ماه آغاز می‌شود و با انجام آزمون‌های مختلف تا پایان سال، از اوایل سال آینده می توانیم شاهد تولید این خودرو باشیم.