شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قم#دارای

استاندار قم: تکمیل واحدهای صنعتی دارای زمینه توسعه در اولویت است

استاندار قم: تکمیل واحدهای صنعتی دارای زمینه توسعه در اولویت است

قم ـ ایرنا ـ استاندار قم با بیان اینکه در میدان عمل تمام قد در خدمت تولیدکنندگان هستیم، گفت: باید تکمیل واحدهایی که زمینه توسعه و گسترش دارند، در استان در اولویت نخست قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمدتقی شاهچراغی در آیین افتتاح دو واحد صنعتی در شهرک صنعتی شکوهیه قم، با بیان اینکه با مجموعه‌های گوناگون کشوری برای حل مشکلات استان مکاتبه و یا جلسه برگزار می‌کنیم، افزود: هر جا که مانعی در کار تولید باشد، درصددیم که آن را رفع کنیم.  

وی با تقدیر از سرمایه‌گذارانی که در رونق تولید و اشتغالزایی در جامعه نقش ایفا می‌کنند، گفت: هر کسی که در این مسیر گام برمی دارد، جا دارد که به او خداقوت و آفرین گفت و الحمدالله این مساله در این واحدهای تولیدی رخ داده‌است.

استاندار قم اضافه کرد: امیدوار هستیم که با فعال شدن این گونه واحدهای صنعتی در استان، هم نیاز کشور رفع و همچنین زمینه صادارات تولیدات آنان فراهم شود.

شاهچراغی خاطرنشان کرد: اگر ما تلاش کنیم؛ به طور حتم خداوند متعال نیز ما را در انجام امور یاری می فرماید.    

وی همچنین در حاشیه این دو افتتاح نیز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز دو واحد صنعتی که در راستای تامین نیازمندیهای کشور عزیزمان تلاش می‌کنند، در استان به بهره برداری رسید.

وی افزود: در مصوبه سفر رییس‌جمهوری به استان؛ برای سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مبلغ ۱۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات پیش بینی شده است که ان‌شاءالله این مساله در ارتقای تولید نقش بسزایی خواهد داشت.

شاهچراغی با بیان اینکه اگر بتوانیم در کشور یک گام برای کسی برداریم، ارزشمند است؛ ادامه داد: هدف اصلی که پیش بینی شده است، احیای واحدهای تعطیل و تکمیل ظرفیت واحدهای نیمه‌فعال است و ان‌شاءالله این مسیر پرشتاب ادامه داشته باشد.  

وی با تاکید بر شتاب و سرعت دستگاه‌های دولتی تصریح کرد: باید فرایند دسترسی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را به مسئولان کوتاه کنیم و مسیر را برای تولید هموار سازیم.  

استاندار قم خاطرنشان کرد: بدنه دولت سنگین است و نیاز به محرک دارد که ان شاءالله امیدوار هستیم که ما بتوانیم این نقش را انجام بدهیم.

به گزارش ایرنا، شرکت «افشانه پلیمر کیان افزار» تولیدکننده انواع پلیمر، تری‌گر شوینده و پریفرم پی.ای.تی. (PET) با ظرفیت تولید یکهزار تُن در ماه، سرمایه‌گذاری بیش از یکهزار و ۱۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۶۰ نفر و نیز شرکت «پیشرو کاغذ پارس نگار» تولیدکننده انواع کاغذ بهداشتی کوتینگ برای تولید استروک لیوان کاغذی با ظرفیت تولید در حال حاضر به میزان یکهزار و ۲۰۰ تُن در ماه و تا دو ماه آینده با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ تُن در ماه و سرمایه‌گذاری ۳۵۰ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی در حال حاضر ۱۵۰ نفر و تا دو ماه آینده ۲۰۰ نفر در شهرک صنعتی شکوهیه با حضور استاندار قم افتتاح شد.

استاندار قم: تکمیل واحدهای صنعتی دارای زمینه توسعه در اولویت است

  

استاندار قم: تکمیل واحدهای صنعتی دارای زمینه توسعه در اولویت است