شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دوبی#الاهلی

باورکردنی نیست؛ پاسخ نهایی مهدی قایدی به پیشنهاد فرهاد مجیدی!

کاملا از تصاویر مخابره شده از شهر دوبی پیداست مهدی قایدی از حضور در تست پزشکی تیم شباب الاهلی خرسند است.

مهدی قایدی و فرهاد مجیدی

بر خلاف اخبار منتشره از سوی رسانه‌ها باشگاه شباب الاهلی برنامه ای برای فروش مهدی قایدی حتی به صورت قرضی به تیم اتحاد کلباء ندارد و درصدد استفاده از مهدی قایدی در ترکیب تیم برای بازی‌های فصل آینده است. اگر چه مهدی علی به خاطر تفکری که داشت در نیم فصل دوم بازی‌های لیگ برتر امارات و هم چنین لیگ قهرمانان آسیا کمتر از بازیکن سابق استقلال بهره برد اما این بازیکن هر گاه در ترکیب تیم به میدان آمد توانست در نقش سازنده گل و گل زن برای تیم ظاهر شود و به دفعات تماشاگران تیم شباب الاهلی از مهدی علی به خاطر بازی ندادن به مهدی قایدی انتقاد کردند.

ژاردیم مربی جدید شباب که فیلم بازی‌های مهدی قایدی را در ترکیب این تیم از باشگاه خواسته هیچ اقدامی برای فروش این بازیکن انجام ندهد و از این بازیکن هم خواست در تمرینات آماده سازی تیم شرکت کند. این بدین معنی است که سرمربی جدید تیم، مهدی قایدی را می‌خواهد و بازیکن ایرانی هم از این اتفاق خرسند است. چهره خندان او در تست پزشکی تیم شباب نشان می‌دهد مهدی قایدی هیچ علاقه ای برای ترک تیمش ندارد.

پیشتر اینطور گفته شد مهدی قایدی به شدت از اینکه در ترکیب تیم شباب بازی نمی‌کند ناراحت است و تلاش می‌کند به تیم فرهاد مجیدی ملحق شود اما روحیات مهدی قایدی چنین چیزی را نشان نمی‌دهد و به نظر می‌رسد این بازیکن هیچ علاقه ای برای حضور در ترکیب تیم اتحاد کلبا ندارد. این موضوع طبیعی است به این خاطر که اتحاد کلبا یکی از تیم‌های نیمه پایین جدول به شمار می‌رود اما شباب الاهلی همواره جز مدعیان قهرمانی در لیگ برتر امارات است و همان طور که دیدید فصل گذشته یکی از نمایندگان فوتبال امارات در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا بود.

به هر صورت مهدی قایدی خیلی محترمانه خرسند از حضور در تیم شباب الاهلی است و به فرهاد مجیدی نه گفته است و این باور کردنی نیست. بدون شک مهدی قایدی اگر تمایل به حضور در تیم فرهاد مجیدی داشت این موضوع را با باشگاه مطرح می‌کرد اما او خوشحالی خود را از حضور دوباره در تمرینات تیم شباب الاهلی نشان داده و تماشاگران تیم هم از این اتفاق خرسند هستند.

باورکردنی نیست؛ پاسخ نهایی مهدی قایدی به پیشنهاد فرهاد مجیدی!